Bygga fågelbur

Gör det är du raar!!!

Den ligger på 'Mina Undulater ELvis&Doris" eller "Nymfkakaduan Linus" tror jag :) (annars ligger bilden på 'Johanna the monkey' haha...)
 
3_orig_se.jpg
 
men gud tror du jag är så smart eller?

vippan
den på bilden är alltså min voljär som är tillsalu :)
 
Nä, men mer än jag har :angel: Och mer plats än vad jag har (hehe du borde se mitt rum, det är ju praktiskt taget ett råttrum med säng :D)
 
Nej det kostade 800-900 för materialet och + att man får den färdigbyggd så tar ja en hundralapp till. (den är bara använd en månad så den är ju sprillans ny. det enda som inte är färdigt är framluckan, men det är lätt ordnat)

Jag prutar inte ett öre.
 

Liknande trådar

Anläggning Jag har flera mindre sommarhagar och kom inatt på att det hade varit väldigt praktiskt med en ligghall som var flyttbar. Vi har en...
Svar
7
· Visningar
525
Senast: nullo-modo
·
Fritid Jag behöver tips på hur jag kan förvara min sticking när jag är ute på språng. I vanliga fall har jag en speciell väska, men det blir...
2 3
Svar
41
· Visningar
1 241
Senast: Sel
·
Anläggning Jag ska bygga några boxar i min ladugård, men har fastnat i ansökan om förpröving. Dels är jag frustrerad över att jag behöver ansöka om...
2
Svar
21
· Visningar
1 647
Senast: Blyger
·
Hemmet Jag har fått nån kråkinvasion runt mitt hus. De byggde bo i skorstenen men den har jag satt igen med nät nu. Men de smutsar ner, ser ut...
Svar
0
· Visningar
187
Senast: Diamonian
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp