smedsussie

Trådstartare
Min granne och jag håller på att bygga en egen hinderpark och undrar om någon har byggt en mur?

Vilket material är bäst, ur hållbarhets-, säkerhets-, och viktsynpunkt?

Någon som har en ritning/beskrivning?
 
Min granne och jag håller på att bygga en egen hinderpark och undrar om någon har byggt en mur?

Vilket material är bäst, ur hållbarhets-, säkerhets-, och viktsynpunkt?

Någon som har en ritning/beskrivning?
En bekant sågade till en osb-skiva och skruvade fast på nån slags enkel ram/stomme, sen tejpade hon med maskeringstejp och målade resten med röd-brun färg så att den såg ”murad” ut.
(Jag vet dock inte riktigt vikt/miljö/osv då jag bara sett den på bild på insta)
 

Liknande trådar

Trädgård & Växter Jag har en liten dröm att bygga ett växthus inom ett år eller två. Tanken är då ett växthus på mur som delvis funkar att odla lite i men...
Svar
2
· Visningar
349
Senast: sthu
·
Skola & Jobb Nu har det vid ett par tillfällen dykt upp idén om att jag skulle kunna leda en studiecirkel i något ämne. Jag kan lite av varje, men är...
6 7 8
Svar
154
· Visningar
8 460
Senast: Lobelia
·
Hemmet Jag har en idé om det perfekta skåpet/minigarderoben. Tyvärr verkar ingen annan dela min vision, så jag hittar ingenting att köpa...
2
Svar
28
· Visningar
1 275
Senast: Lyan
·
Anläggning Hej! Vi har en relativt jämn yta på vår gård där vi tänkte göra en budget versions ridbana. Ytan är ca 15x40 och är vanlig jord blandat...
Svar
8
· Visningar
1 679
Senast: Amk
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp