Byta dator - spara lösenord

Trissa

Trådstartare
Jag är tvungen att köpa ny laptop, och har sparat bilder och dokument på OneDrive. Men har ett gäng lösenord sparade som webbläsaren (Firefox) kommer ihåg åt mig, och en del av dem kommer då att gå förlorade eftersom jag inte minns dem.... Så finns det någon möjlighet alls att få med dem över till den nya laptopen?
 
Jag är tvungen att köpa ny laptop, och har sparat bilder och dokument på OneDrive. Men har ett gäng lösenord sparade som webbläsaren (Firefox) kommer ihåg åt mig, och en del av dem kommer då att gå förlorade eftersom jag inte minns dem.... Så finns det någon möjlighet alls att få med dem över till den nya laptopen?
sök på reveal hidden password så hittar du verktyg så du kan se lösenorden. Skriv upp dem så är det inga problem när du byter.
 
Jag brukar använda Cain&Abel, ett crackerprogram när jag tar mig in i nåt system jag inte har lösenord till. Att antivirusprogrammen ylar i högan sky är inget att bry sig om, det är ju ett cracker-hacker-loggprogram så det är bara att köra på. Där får man också ut alla lösenord som finns i datorn-routern-nätverket i klartext.
 

Liknande trådar

Bukefalos Jag har blivit utloggad på min mobil och kan inte komma ihåg mitt lösenord. Jag har flera gånger klickat på "glömt lösenord" men mailet...
Svar
13
· Visningar
1 494
Senast: Gunnar
·
Kropp & Själ Finns det någon här som har koll på hur det går till när man byter förnamn? Är det en krånglig process, hur lång tid tar det, behöver...
Svar
19
· Visningar
1 614
Senast: MML
·
Relationer Har hamnat i en ny och emotionellt lite svår situation. Undrar ifall det är nån här som varit med om nåt liknande och hur det...
2 3
Svar
43
· Visningar
4 518
Senast: verser
·
Kropp & Själ Jag väljer att skriva det här inlägget här, då jag trots allt är lite "halvanonym" här. I alla fall så till vida att jag inte är öppen...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
3 903

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Semester.
Tillbaka
Upp