Byta färg på en del av bilden, Photoshop

Etoile

Trådstartare
Hej! Hur byter man färg på en del av en bild i Photoshop?
Alltså om jag tex har brunt hår, men vill att jag på bilden ska ha blont hår.. Går det?

Sv: Byta färg på en del av bilden, Photoshop

japp, de går alldeles utmärkt det, resultat beroende på hur duktig man är :smirk: Jag anser mig rätt så hajj på ps, men det har jag inte gett mig på särskilt avancerat men googla på photoshop tutorials så ska du se att du får fram något bra tillslut. www.webbdesignskolan.com kanske har något bra för tillfäller. Lycka till!

Liknande trådar

IT & mobiler Vad är smartaste sättet att kunna spara ett sms? Långtidslagringen sedan ska vara i datorn, inte på telefonen. Och jag vill gärna...
Svar
15
· Visningar
714
Senast: sjoberga
·
IT & mobiler Jag söker en app där jag kan lägga in allting som har med djuren att göra. Allmän information, checklista, påminnelser, veterinärbesök...
Svar
13
· Visningar
405
Senast: Lyan
·
Kläder & Bli fin Jag ska på bröllop på sydligare breddgrader i mitten av juli och har börjat fundera på klädsel. Jag snubblade över den här klänningen på...
Svar
18
· Visningar
1 456
Senast: Amha
·
Hemmet Jag ska ha ut en snickare för att sätta in 3 nya fönster (inte byta ut gamla, utan tre nya fönster som inte funnits tidigare för att få...
Svar
2
· Visningar
371
Senast: MiaMia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka