JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt.
Du bör uppgradera eller använda
en annan webbläsare .
Håller på och fixa med allt inför tävling till hösten..
Ska inte tävla för min gamla klubb längre men hur fasen byter jag klubb på tdb???
Kan ändra allt utom klubb!
Hjälp!?!
Sv: Byta klubb på tdb??
Om du redan löst licens för 2012 kan du inte byta klubb, men annars är det bara att scrolla ner i listan och välja den nya och sen beställa licensen. Står tydligt på TDB.
Sv: Byta klubb på tdb??
Ok
Tusen tack!! Måste missat det helt
Dressyr
Nu är jag och hästen anmälda till vår alldeles första tävling tillsammans! Hästen har aldrig tävlat och jag har inte tävlat sen 2007! I...
Tävling
Min häst är otrolig fin och hoppar super på träning och hemma men på tävling blir han så spänd ,bockig och så fort någon rider förbi han...
Western
Hej!
Jag är ganska ny inom westernridning och håller fortfarande på att lära mig, så jag rider på en låg nivå. Min tränare har dock...
Hästmänniskan
Min situation: Jag börjar tänka mer och mer på att skaffa en till häst, det började som ett "skämt" att jag kanske ska köpa en kompis...
2
3
Vad gör vi? Del CCXII
Tjatter Vi ar inne pa vecka tre utan regn nu och det ar inte torrperiod annu. Eller rattare sagt, det stankte lite I dag sa man sag monster i...
hastflicka
30 minuter sedan
Svar: 1 221
Visningar: 44 825
Allmänt
Hjälp
Relationer Spelar ingen större roll, han är inte seriöst intresserad. Du kan väl ta bort honom med (vet inte riktigt hur snapchat fungerar) och...
Sryoqwe
Idag kl 02:12
Förslag på passande matskål?
Övr. Hund Skulle något sådant här kunna funka? Inte så stabil kanske, i och med den runda formen, men om man är lite händig eller pysslig så...
Smulis
Idag kl 00:29
Svar: 3
Visningar: 185
Hund
Akvarietråden V
Övr. Djur Den här hanen tycker jag är fräck med sitt oregelbundna mönster. Lite sugen på att ta ur honom + några honor till eget kar för att få...
Scandi
Idag kl 00:17
Svar: 1 375
Visningar: 40 918
Djur
Torrfoderdjungeln..
Övr. Katt Jag har inte prövat Bozita torrfoder, men de ratar våtfodret tyvärr. Men ska absolut försöka.
Våtfoder är favoriterna: Brlt Care, Mjau...
Noxos
Idag kl 00:00
Svar: 7
Visningar: 135
Katt