Byta "platta" i Kwick-Out stigbyglar?

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare hannalon
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 1
  • Visningar Visningar 2 715
H

hannalon

Mina Kwik-Out som jag haft några år nu börjar bli riktigt slitna på "plattan", den är ju fast i själva stigbygeln och ser nästan ut som om den är dit limmad?

Någon som vet om det går att byta? :angel: Nya tävlingssäsongen närmar sig och mina stigbyglar hålls inte kvar på fötterna längre :D

Sv: Byta "platta" i Kwick-Out stigbyglar?

Hade oxå ett par såna & tyvär går de inte att byta. Helt värdelösa blir dom när dom är slitna oxå. Man halkar ur dom direkt. Jag klippte ut räfflad gummi & limmade dit. Funka kalas :)

Liknande trådar

Utrustning Hej! Jag har nu ridit på ridskola i ett år och tycker verkligen att det är helt fantastiskt. Jag känner att jag börjar få en djupare...
Svar
9
· Visningar
721
Senast: cowgirl81
·
Ekonomi & Juridik Jag har ett ämne som jag gärna vill höra andras synpunkter kring då jag själv inte riktigt vet hur jag ska tänka, hittade ingen annan... 2
Svar
36
· Visningar
4 004
Senast: 13579vas
·
Relationer Jag och pojkvännen har börjat prata om att flytta ihop, det i sig är inget stort eller konstigt. Men vi bor 18mil ifrån varandra och med...
Svar
0
· Visningar
738
Senast: Myzan87
·
Skola & Jobb Någon som är mer insatt än vad jag är nu för tiden? Om det är ok för PA att jobba dygn, och om det får fortsätta vara ok? Jag har i... 2
Svar
28
· Visningar
4 135
Senast: malumbub
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka