Byta sadel

CA

Trådstartare
vet inte vart jag skulle lägga den här tråden, lägger den här. Jag köpte en sadel på Hööks i september förra året. En Sigma Dressyr normal bom, med följde 10 års garanti på bommen och ett år på övrigt material. Kan man byta sadel till en med vid bom nu eller går inte det? Sadeln är inte mycket använd, använd ett fåtal ggr på grund av att den inte pasar hästen. Nån som tror att Hööks går med på att byta den? '
// Camilla
 
Hööks har 14 dagars öppet köp och sadeln får inte vara använd, endast provad på hästen utan stigläder. Lägg ut den på annons på Buke så kanske du får sålt den!
 

Liknande trådar

Tjatter Nu är det dags - här kommer årets upplaga av Secret Santa! 🎅 Ni som har varit med tidigare har koll på läget, men läs ändå igenom...
115 116 117
Svar
2 323
· Visningar
97 307
Utrustning Har skrivit lite under dressyrsnack men eftersom det verkar bli en liten följetång så startar jag en ny tråd istället. Dom trådar som...
5 6 7
Svar
123
· Visningar
22 280
Senast: DarkInNight
·
Hästmänniskan Gammal användare - nytt nick för att få helt utomstående åsikter på problemet, som inte grundar sig på inlägg jag skrivit tidigare...
2
Svar
38
· Visningar
11 284
Senast: QueenLilith
·
Hundhälsa Ska försöka fatta mig kort om min hunds mer eller mindre diffusa symptom och historiken av dem... är givetvis under utredning hos...
2
Svar
30
· Visningar
5 429

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Vikten av unghästbete
Tillbaka
Upp