Byta skärm på Samsung

Mirre

Trådstartare
Har tappat min stackars mobil så skärmen sprack. Tänkte jag ska lämna in och byta den, men någon som vet hur lång tid det brukar ta? Kan man ha tur och få det fixat samma dag eller blir man utan mobil i några dagar?
 
Beror nog på ställe?
I min stad finns en "småskuttare" som fixar det på typ ett dygn. Andra ställen tar några dagar på sig. Beror väl också på om de har grejor hemma?
Det finns mängder av olika skärmar.
 
När jag bytte för några år sedan behövde de ha den över natten för att limmet skulle torka och då behövde den sitta i någon "klämma". Men då bytte jag både bak och framsida.
 
Beror nog på ställe?
I min stad finns en "småskuttare" som fixar det på typ ett dygn. Andra ställen tar några dagar på sig. Beror väl också på om de har grejor hemma?
Det finns mängder av olika skärmar.
Då får jag höra mig för helt enkelt. Behöver nog bara byta framsidan, hoppas jag
 
Jag har fått skärm på samsung bytt på några timmar. Men det kan säkert variera en del beroende på modeller och om de har rätt glas hemma och så. Ring innan du lämnar in den, är väl ett hett tips.
 
Jag förbeställde så skärmen fanns hemma när jag lämnade in min telefon.
Men jag kommer inte ihåg hur lång tid det tog. Troligen över natten för att limmet skulle härda.
 

Liknande trådar

Relationer För nån några dagar sen hade sambon lagt in sommar däcken i bilen och jag fick uppgiften att åka till däckfirman för att få skifta...
9 10 11
Svar
201
· Visningar
9 901
Senast: Sel
·
Kultur Är det någon som är sugen på att haka på en Buke-variant av Clara Lidströms (underbaraclaras på Instagram) fotoutmaning Fånga februari...
16 17 18
Svar
355
· Visningar
14 918
Senast: Cattis_E
·
Kropp & Själ Finns det någon här som har koll på hur det går till när man byter förnamn? Är det en krånglig process, hur lång tid tar det, behöver...
Svar
19
· Visningar
1 602
Senast: MML
·
IT & mobiler Min skärm på mobilen har en rejäl spricka där en mini-flisa helt saknas så det är "öppet" ner i telefonen på framsidan. På baksidan fler...
Svar
13
· Visningar
1 127

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp