Byte av klubb - går inte det i tävlingsdatabasen?

Lahtel

Trådstartare
Jag bytte klubb vid årsskiftet, men i tävlingsdatabasen står fortfarande min gamla klubb. När jag försöker ändra mina uppgifter, så får man inte redigera klubb. Dåligt, nu måste jag alltså anmäla mig med fel klubb..?
Är det någon annan som bytt klubb? Har det ändrats i tävlingsdatabasen för er?
Jag mailade supporten, men jag vet inte om man får något svar.
Jag insåg också att det kunde ta 5 dagar innan pengar man fört över syns där. Väldigt dåligt, då måste man ju ha massor av pengar där utifall att. Får man ränta på pengarna eller? Annars kunde de ju ta bort 10-kronan och använda räntan istället.

Sv: Byte av klubb - går inte det i tävlingsdatabasen?

raderad pga missuppfattning av din fråga

Om du går in på typ frågor och svar så finns det en mejladress där som man ska mejla till om man vill ändra uppgifter. Gjorde det själv för ngn vecka sedan och då ändrade dom klubben.
(Dom svarade inte på mejlet utan ändrade bara i databasen)

Du måste mejla in din ändring. Jag var tvungen att göra det tre gånger innan de ändrade.

Själva tanken med att ha en databas måste väl ändå vara att den antingen ska hämta in korrekta uppgifter automatiskt, eller att man själv som ryttare kan redigera alla sina uppgifter. Dåligt...
Men tack för tipsen.

Liknande trådar

Relationer Gammal användare med nytt nick på grund av känsligt ämne och jag MÅSTE få ventilera och höra utomståendes perspektiv. Jag insåg tidigt... 2 3 4
Svar
75
· Visningar
19 870
Senast: TinyWiny
·
Ekonomi & Juridik Jag skapar denna tråd i hopp om att kunna hjälpa en av tjejerna i mitt stall vad hon ska göra. Ska försöka återge fakta så gott jag kan... 2 3 4
Svar
71
· Visningar
10 396
Senast: athena
·
Hästmänniskan Just nu är det återigen en annons ute där någon vill köpa häst till ett mycket lågt pris. Kollar man upp "köparen" det minsta lilla så... 2
Svar
35
· Visningar
5 732
Senast: Donnaline
·
Hästmänniskan Kan någon svara på den frågan? Har haft häst sedan mars förra året, bytte dock häst i början av maj i år och allt kändes så otroligt... 2
Svar
22
· Visningar
3 668
Senast: Lena_B
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Senast tagna bilden XVI
  • Hönstråden II
  • Gps-halsband