Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Carl Hester håller tummarna inför auktionen på fredag
Carl Hester håller tummarna för att han ska kunna köpa tillbaka Uthopia på auktionen nu på fredag. Det berättar han i en intervju med grandprix-replay.com där han också avslöjar att Valegro bara kommer starta en gång till före OS. ...
[prbreak][/prbreak]
Källa / Läs mer: http://www.tidningenridsport.se/Tav...er-haller-tummarna-infor-auktionen-pa-fredag/
Hästnyheter Nyligen blev det känt att dressyrens superstjärna Charlotte Dujardin inte tävlar i Friends som planerat. Nu lämnar även hennes kompanjon...
Hästnyheter En klar seger blev det för Carl Hester och hans OS-häst Nip Tuck i Grand Prix klassen på Olympia i London. I ett litet och för tävlingen...
Hästnyheter Hans officiella avtackning är först ikväll men alla på Olympia i London vill se honom. Charlotte Dujardin och Carl Hester passade på att...
Bukefalosnyheter Jag är helt okej med när det kommer en sida om att buke inte är tillgängligt just nu. Men när jag skriver in adressen och bara kommer...
Foder & Strö Red ponnyn idag, har inte ridit henne på några månader, och det var lite kul för min sadel hamnade i framvikt och dressyrgjorden var för...