billigast är nog att ta låga hinkar och lägga en trädgren över :smirk: men inte speciellt hållbart eller snyggt.

jag har sett flera stycken som har köpt vanliga bommar och snickrat ihop ett kors av två brädor. ca 40-50cm långa. sedan har de fäst bommen i ena klykan av kryssen. då kan du välja flera olika nivåer. Billigt och ganska praktiskt

Jag föredrar iofs "sockerbitarna" som vi kallar dem här. Jag vet inte vad de heter i affären tyvärr.
 

Liknande trådar

Anläggning Ska ta över familjens gård och allt sköttes tyvärr inte helt rätt vid bygge av stallet så ska ordna upp detta nu. Det som blivit avslag...
Svar
13
· Visningar
853
Senast: a1agnlju
·
Anläggning Om man ska bygga boxar för två hästar i en byggnad som är klassad som ekonomibyggnad, behövs förprövning då ? Byggnaden är en lagård...
2
Svar
20
· Visningar
1 166
Senast: skogaliten
·
Anläggning Jag ska bygga några boxar i min ladugård, men har fastnat i ansökan om förpröving. Dels är jag frustrerad över att jag behöver ansöka om...
Svar
17
· Visningar
1 139
Senast: Blyger
·
Hästmänniskan Hej! Skulle uppskatta lite tips och hjälp. Jag har ridit nu i några månader och älskar verkligen det. Har dock endast kommit till...
Svar
9
· Visningar
594
Senast: valy
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp