billigast är nog att ta låga hinkar och lägga en trädgren över :smirk: men inte speciellt hållbart eller snyggt.

jag har sett flera stycken som har köpt vanliga bommar och snickrat ihop ett kors av två brädor. ca 40-50cm långa. sedan har de fäst bommen i ena klykan av kryssen. då kan du välja flera olika nivåer. Billigt och ganska praktiskt

Jag föredrar iofs "sockerbitarna" som vi kallar dem här. Jag vet inte vad de heter i affären tyvärr.

Liknande trådar

Hundträning Ser att det inte finns någon sån här tråd (finns säkert längre bak i flödet men men). Vad tränar ni för funktionell träning och vad för...
Svar
9
· Visningar
931
Senast: Trott
·
Anläggning Under sommaren har jag byggt en ridbana åt mina döttrar, och eftersom jag har lärt mig och fått mycket hjälp härifrån om hur man bygger...
Svar
5
· Visningar
1 400
Senast: Lars L
·
Hästmänniskan Söker tips kring hästköp! Jag tar examen i vår och går i tankarna på att skaffa häst igen. Ekonomin för att köpa en färdigutbildad...
Svar
5
· Visningar
853
Senast: Freazer
·
Hästmänniskan Osäker på hur jag skal lösa det har... Sorry for min dårlig svenska skriving. Har en haflinger ponni som är strässad ved fodring. Ute... 2 3
Svar
53
· Visningar
2 549
Senast: Sel
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Guldfasanerna
  • Akvarietråden V
  • Valp 2025