Charles Owen-hjälm - vilken modell?

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare Ziri
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 2
  • Visningar Visningar 1 073
Z

Ziri

Har lite beslutsangest over vilken modell som ar snyggast, och hade behovt lite rad. Undrar aven om storlekarna ar dessamma mellan modellerna? Sa om man har provat en Wellington i 57 som ar lagom, ar 57 ocksa lagom i Showjumper da?

Funderar framst pa Charles Owen Hampton, om det kanske ar nagon som har den? For den ar ju lagprofilad, och min mardrom ar 'svamp-bob-fyrkant'-looken.

Annars ar alternativen:
- Charles Owen Wellington Classic
- Charls Owen Showjumper XP

Har tittat pa modellen h2000 ocksa, men dar var det verkligen svampkansla :eek:. Ar mycket tacksam for hjalp!

Sv: Charles Owen-hjälm - vilken modell?

Jag skulle ta CO Wellington Classic av dem.
Det bör ju vara samma storlekar på dem.

Jag har 58 i min CO JW och 57 i min CO Showhat iof. Fast de har ju olika former.

Liknande trådar

Utrustning Hej! Jag tänkte beställa en hjälm från Charles Owen, troligtvis modellen Hampton (alternativt Wellington) och undrar hur de är i...
Svar
4
· Visningar
2 893
Senast: celeste
·
Y
Utrustning Planerar att beställa en charles owen nu i veckan, men det fanns massor av modeller på sidan, t ex Charles Owen Showjumper XP Hat...
Svar
12
· Visningar
7 595
Senast: Jippjapp
·
T
Utrustning Tjena! Dottern provade en charles owen john whitaker hjälm stl. 55 som hon tyckte var skön.Vi beställde en till henne men det fanns...
Svar
2
· Visningar
1 119
Senast: Fidelity
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka