Chinchilla bilder

Sv: Chinchilla bilder

jo han ska va jättefin.. :angel: jag har som ingen aning men de som sett han som kan chillor säger att han har en helt sjukt fin päls och färg.

här har du länk på hans stamtavla

jo jag tänkte jag skulle försöka ställa han, vore skoj. men dom e ju så långt borta alla utställningar. men funderar kanske på den i örebro i höst.

Chinchillor är så j*vla söta, rent ut sagt! Hade jag inte haft hund, katter och häst hade jag lätt skaffat ett par stycken!

Haha, vi hade en tråd om det förut. Och jag har sett det här där jag bor :D, men jag vet inte om det finns nu längre.. Det var väl några månader sen den tråden skrevs :D.

Liknande trådar

Övr. Djur Hej på er! Jag är i tankarna att köpa mig ett smådjur att ha i en mindre lägenhet till hösten. Smådjuret är tänkt som sällskap till mig...
Svar
5
· Visningar
506
Däggdjur Jag har växt upp med husdjur; katter, hamstrar, kaniner och hundar. Från 11 till 19 år hade jag därtill minst en häst, totalt 4 egna och...
Svar
8
· Visningar
1 318
Senast: Bison
·
Övr. Djur Jag har visst blivit med en liten larv av något slag efter att jag köpte några miniplantor från Blomsterlandet. Har sett spåren av den...
Svar
8
· Visningar
876
Senast: Scandi
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag har gråtit så mycket så nu finns inga tårar kvar. Ikväll är säkert förrådet med tårar påfyllt, för kvällen är helt klart värst. Så... 2 3
Svar
42
· Visningar
4 758

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka