Chinchilla

S

Sheltien

Ska köpa en 4 årig chinchilla. Någon som har destta undebara djur?
 
Jag har två stycken, en hona och en hane. Väldigt trevliga och personliga djur!
 
Vad är de för färger? Jag är förtjust i violetta men det blir en grå =) Vad ger du för pellets? Jag blir lite snurrig för på endel sidor står det att man inte ska ge kanin pellets på endel står det att man kan göra det :confused: vart köper man annars speciella chinchilla pellets? Har inte sett det i våran djuraffär.
 
Ge inte kaninpellets! De är för feta och tyvärr inte bra alls för chillorna.
Chinchilla pellets görs av bla. Vitakraft, dessa brukar finnas i djuraffärerna. Fråga i affären, har de inte kan du alltid be dem beställa in.

Jag har en vitmarmorerad (wilson white) och en standard.
 
Ok, tackar. Åhh en marmorerad!! De är finast tycker jag. De ska vara kritvita med mörka öron, gud vad söta de är =)
 

Liknande trådar

Utrustning Jag vill köpa en begagnad westernsadel till min 3,5 åriga quarter. Vad tror ni skulle passa denna rygg?
Svar
0
· Visningar
309
Senast: Hasselört
·
Hundträning Hej. Min precis fyllda 1-åriga golden retriever har de senaste veckorna fått en sån enorm jaktlust, innan har hon kunnat gå förbi...
Svar
14
· Visningar
976
Senast: Runan
·
Hästhantering Vi har precis köpt en 7-årig valack som ska bita på grimskaft eller annat han kommer åt. Han är inte elak, men ska bita på allt. Skulle...
Svar
4
· Visningar
1 018
Senast: Badtz Maru
·
Kläder & Bli fin ”Haglöfsjackan har blivit en symbol för den svenska gängkulturen.” SvD Jag hade ingen aning och kommer fortsätta köpa Haglöfskläder...
2
Svar
24
· Visningar
1 261
Senast: hastflicka
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Artroskopi äldre häst
  • Födda 2022
  • Mängd olja och lucern

Omröstningar

Tillbaka
Upp