Chinos för kvinnor

Milosari

Trådstartare
Existerar det längre? Alltså enkla byxor i bomull utan stretch som inte slutar ovanför ankeln. Jag har letat överallt känns det som. Är det så ute?
 
Är det just fullängden som är det viktiga? För jag tycker det är lätt att hitta chinos (en googling genererar MÅNGA träffar på exempelvis zalando), men som du nämner slutar de ofta (!) precis över ankeln vilket stör mig. Chinos i herrmodell verkar vara fullånga, men de blir automatiskt avkortade bara för att det är dammodell??
 
Du store tid - jag har senaste veckan också letat - chinos!! Pratade om dem så sent som igår. VAD jag saknar dessa snygga, bekväma, lätta byxor med djupa fickor och fin passform. Jag har bestämt mig för att ha minst ett par i beige färg till sommaren. GANT har dem men de är aningen korta som vanligt (acceptabelt för mig, dock) och kostar 999:-.....
161866088_1220723758342942_3432808570377779784_n.jpg
 
Är det just fullängden som är det viktiga? För jag tycker det är lätt att hitta chinos (en googling genererar MÅNGA träffar på exempelvis zalando), men som du nämner slutar de ofta (!) precis över ankeln vilket stör mig. Chinos i herrmodell verkar vara fullånga, men de blir automatiskt avkortade bara för att det är dammodell??
Både längd och material. Och passform! Jag vill att de har lagom lös passform. Inte tighta, och inte heller baggy. Ungefär som ett par välsittande chinos sitter på en man.
 
Du store tid - jag har senaste veckan också letat - chinos!! Pratade om dem så sent som igår. VAD jag saknar dessa snygga, bekväma, lätta byxor med djupa fickor och fin passform. Jag har bestämt mig för att ha minst ett par i beige färg till sommaren. GANT har dem men de är aningen korta som vanligt (acceptabelt för mig, dock) och kostar 999:-.....Visa bifogad fil 66318
Ja de är för korta. Jag vill inte ha någon bar ankel. Jag har flera andra byxor (typ slacks) som har det. Fint på sommaren i lågskor men mindre praktiskt när man vill ha grövre skor på hundpromenaden och sedan åka direkt till jobbet.
 
Visa bifogad fil 66319Jag har två par liknande dessa. De "ska" vara uppvikta, men man kan ha dem icke-uppvikta också om man vill ha dem hellånga. Märket är Vero Moda. Bra pris och jättesköna!
Är de så vida som de ser ut att vara på bilden? Jag önskar nog något smalare ben. De såldes överallt för några år sedan, hade 2 par från HM. Kan det ha varit 7-8 år sedan? Eller kanske 10? :o
 
Är de så vida som de ser ut att vara på bilden? Jag önskar nog något smalare ben. De såldes överallt för några år sedan, hade 2 par från HM. Kan det ha varit 7-8 år sedan? Eller kanske 10? :o
Nej, de jag har är inte alls fladdriga. Verkar inte vara riktigt samma modell ändå, men idén med uppvikningen är samma. Kan kolla mera senare.
 
Visa bifogad fil 66319Jag har två par liknande dessa. De "ska" vara uppvikta, men man kan ha dem icke-uppvikta också om man vill ha dem hellånga. Märket är Vero Moda. Bra pris och jättesköna!
Skrev lite fel. Det stämmer att byxorna på bilden är Vero Moda, men mina är Esprit. Kollade lite på nätet och de verkar ha chinos i år också.
 
Jag har nästan bara chinos. Normalt sett är jag inget fan av Lager157, men jag fick ett par av en kollega som hon "vuxit ur" och shit vad sköna de var. Så jag har köpt fler sådana. Men jag vill inte ha en bylsig modell utan rätt så slimmad. Så vill jag ha relativt tight över rumpan, men lite gött häng fram.
 

Liknande trådar

IT & mobiler Gmail appen i min Samsung har plöstligt slutat avisera att jag har nya mail. Vad jag minns har jag inte ändrat några inställningar och...
Svar
10
· Visningar
568
Senast: Magnum
·
Hemmet Hej, Undrar om någon här har koll om man kan ställa en fristående mikrovågsugn i överskåp? Jag har ingen mikro i mitt kök idag och har...
Svar
16
· Visningar
1 413
Senast: cewe
·
Fritid Ja, som rubriken säger... Jag är inte jägare, och är den där stadsbon som på sin höjd varit ute på svampplockning som barn (:p). Så...
5 6 7
Svar
133
· Visningar
3 529
Senast: skogaliten
·
Kropp & Själ Detta är verkligen den värsta och längsta så kallade vintern jag någonsin har varit med om. Det har regnat och blåst konstant sedan i...
3 4 5
Svar
95
· Visningar
5 128
Senast: Hazel
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp