Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag har varit "duktig" pÄ att inte smygstarta julen i Är, men en genomgrÄ och fullstÀndigt plaskblöt dag som den hÀr kÀnner jag faktiskt starkt för att sÀtta upp den lÄnga, fina ljusslingan som vi brukar lÄta löpa lÀngs bursprÄket och runt hela vardagsrummet. Ska se om jag kan fÄ med mig maken pÄ det projektet ikvÀll![]()
HÄller med. Finns ingen anledning att vÀnta om man vill sÀtta uppVarför Àr det duktigt?
Vi pyntade 1 nov och njuter för fullt av hur mysigt det Àr hÀr hemma nu
November Àr sÄ grÄ och trist sÄ jag tycker att man behöver liva upp tillvaron och fÄ in mer mysbelysning i hemmet!
Varför Àr det duktigt?
Vi pyntade 1 nov och njuter för fullt av hur mysigt det Àr hÀr hemma nu
November Àr sÄ grÄ och trist sÄ jag tycker att man behöver liva upp tillvaron och fÄ in mer mysbelysning i hemmet!
Jag hÄller med, det var dÀrför jag satte duktig inom ""HÄller med. Finns ingen anledning att vÀnta om man vill sÀtta upp. Jag har satt upp ljusslingor utomhus, men inte satt upp nÄgot inne Ànnu (men det kommer snart!). Jag har mÄnga fönsterlampor och liknande mysbelysning i normala fall ocksÄ
.
Jag var förra Äret och Ät julbord, dock lunch, pÄ restaurang Lux Dag för Dag pÄ Lilla Essingen. Det var riktigt bra! UtgÄr frÄn att de Àven har julbord till middag, men vet ej.Jag har precis fÄtt höra att vi med jobbet ICKE ska pÄ vanligt julbord i Är. (Ack ve!)
SÄ, har nÄgon nÄgra tips om julbord i Stockholm?
Ska pÄ ett med sambons familj, men lite mysigt vore det att gÄ pÄ ett bara vi tvÄ ocksÄ.
Har dock total idétorka..
Börjar bli sugen pÄ julpynt![]()
Jag har börjat smyga in julen hÀr hemma!
Visa bifogad fil 176953
Jag kan ha rĂ„kat smygöppna en julmust ikvĂ€llâŠ