Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det lÀt spÀnnande. Lejonet och Björnen? (Jag kanske googlade liteSÄg just att mitt favortbageri och café tillverkar saffransmjukglass!
Jag ska dit i helgen och Àta glass och kÀnna julstÀmning.
Jag tror de gör egen. Brödfabriken i Jonsered, utanför Göteborg.Det lÀt spÀnnande. Lejonet och Björnen? (Jag kanske googlade lite)
Ah! Jag funderar pÄ att gÄ pÄ julmarknaden dÀr i helgenJag tror de gör egen. Brödfabriken i Jonsered, utanför Göteborg.
Hyllie va?Och sÄ mÄste jag dela den Ärliga bilden frÄn personen i mina förÀldrars kvarter som alltid gÄr all in nÀr det gÀller julbelysning, mamma skickade den hÀr bilden i kvÀll:
Visa bifogad fil 177838
Jag med.Ah! Jag funderar pÄ att gÄ pÄ julmarknaden dÀr i helgen![]()
Ja precis!Hyllie va?![]()
Men gud, att sÀtta upp saker kan vara jobbigt men man ser fram emot det men att plocka bort allt det dÀrOch sÄ mÄste jag dela den Ärliga bilden frÄn personen i mina förÀldrars kvarter som alltid gÄr all in nÀr det gÀller julbelysning, mamma skickade den hÀr bilden i kvÀll:
Visa bifogad fil 177838
SÄdana hÀr fastigheter fÄr mig alltid att fundera över:Och sÄ mÄste jag dela den Ärliga bilden frÄn personen i mina förÀldrars kvarter som alltid gÄr all in nÀr det gÀller julbelysning, mamma skickade den hÀr bilden i kvÀll:
Visa bifogad fil 177838
Varje Ă„r tĂ€nker jag att jag ska julpynta som bara den och varje Ă„r kommer december HELT PLĂTSLIGT!
Pyntat en del absolut men inga julgardiner. Kanske skippa dem i Är?
TvÄ adventsstjÀrnor upphÀngda.
RĂ€cker det![]()
Jag brukar fundera över den extrema ljusföroreningen och skattar mig glad att man inte bor nÀra. à andra sidan kanske djurlivet Àr ganska dött i allmÀnhet i ett bostadsomrÄde ÀndÄ sÄ hÀr Ärs.SÄdana hÀr fastigheter fÄr mig alltid att fundera över:
1 hur lÄng tid det tar sÀtta upp allt.
2 hur mÄnga personer som hjÀlps Ät.
3 elrÀkningen.
4 hur de löser alla sladdar.
Jag har börjat julbaka! Saffransbullar med brynt smör och mandelmassafyllning. Och sen blir det julmustbröd.
Varje Ă„r tĂ€nker jag att jag ska julpynta som bara den och varje Ă„r kommer december HELT PLĂTSLIGT!
RĂ€cker det![]()
Jag brukar fundera över den extrema ljusföroreningen och skattar mig glad att man inte bor nÀra. à andra sidan kanske djurlivet Àr ganska dött i allmÀnhet i ett bostadsomrÄde ÀndÄ sÄ hÀr Ärs.
Jag tog fram julstjĂ€rnor, adventsljusstaken för varje söndag och tvĂ„ smĂ„ lergodstomtar jag fĂ„tt av mormor för allt det lĂ„g i samma lĂ„da. Och sen blev det tvĂ„ dukar. Mer Ă€n sĂ„ blir det inte.Varje Ă„r tĂ€nker jag att jag ska julpynta som bara den och varje Ă„r kommer december HELT PLĂTSLIGT!
RĂ€cker det![]()
Jag brukar fundera över den extrema ljusföroreningen och skattar mig glad att man inte bor nÀra. à andra sidan kanske djurlivet Àr ganska dött i allmÀnhet i ett bostadsomrÄde ÀndÄ sÄ hÀr Ärs.
Jag gör receptet frÄn Fredriks fika. Tycker det blir riktigt gott och juligt och föredrar det framför vört!Julmustbröd? Tell me more!