🎄Jul 2025🎄

Bukefalos 30 Är!

20251206_192826.webp

Bakat saffranssnittar med apelsinkrokant. De kommer inte överleva helgen kan jag sÀga..

FÄr era djur nÄgra julklappar i Är?
Megara fick sju adventskalendrar. Jag har köpt en leksak i papp som tydligen ska vara jÀtterolig. Vi fÄr se, Àn sÄ lÀnge sÄ har leksaker jag köpt för dyra pengar inte varit nÄgon hit. DÀremot kartongerna de kom i, sladdar, hörnet pÄ datorskÀrmen och pÄ nattduksbordet Àr mycket roliga att slakta.

1765056177603.webp

Megara fick sju adventskalendrar. Jag har köpt en leksak i papp som tydligen ska vara jÀtterolig. Vi fÄr se, Àn sÄ lÀnge sÄ har leksaker jag köpt för dyra pengar inte varit nÄgon hit. DÀremot kartongerna de kom i, sladdar, hörnet pÄ datorskÀrmen och pÄ nattduksbordet Àr mycket roliga att slakta.

Visa bifogad fil 177929
Sju adventskalendrar till en katt?! 😅

Vad innehÄller de ens?

HĂ€lsningar,
Ingen kattmĂ€nniska 😅

Mina brukar fÄ julklappar, men i Är fÄr de inga. Alla leksaker som ges hÀr snos Ät av rottisen ÀndÄ och hon vaktar allt som kommer in lite grann. KÀnns inte bra. Och de bits ÀndÄ sönder. De har tvÄ lÄdor med leksaker som jag stÀndigt syr ihop sÄ fortsÀtter med det ett tag till innan jag köper in fler. Kanske blir det nÄgot lÀttÀtet godis som försvinner pÄ tvÄ sekunder om det ska vara nÄgot. Inget de kan ha liggande med tanke pÄ att den ena anser att allt ditt Àr mitt och allt mitt ska du ge fan i ;)

20251207_154339.webp

Gardinerna Ă€ntligen bytta sĂ„ nu Ă€r granen uppe! Jag gillar glitter i granen om nĂ„gon undrade.. Fick aldrig ha det hemma nĂ€r jag vĂ€xte upp dĂ„ min mamma inte tycker det hör hemma i en julgran sĂ„ nu nĂ€r jag fĂ„r bestĂ€mma sjĂ€lv och har en hel barndom att ta ikapp tenderar det att gĂ„ lite överstyr.. 😅

Liknande trÄdar

HĂ€stnyheter

Bukefalos, Radannonser

AllmÀnt, Dagbok

Barn

Hund

Katt, Andra Djur

HĂ€strelaterat

Omröstningar

Tillbaka