Inha julklappar men jag brukar köpa nÄn extra god mat, det uppskattar deFÄr era djur nÄgra julklappar i Är?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Inha julklappar men jag brukar köpa nÄn extra god mat, det uppskattar deFÄr era djur nÄgra julklappar i Är?
SÄ hÀftigt! Samtidigt glad att jag inte Àr deras granneOch sÄ mÄste jag dela den Ärliga bilden frÄn personen i mina förÀldrars kvarter som alltid gÄr all in nÀr det gÀller julbelysning, mamma skickade den hÀr bilden i kvÀll:
Visa bifogad fil 177838
Megara fick sju adventskalendrar. Jag har köpt en leksak i papp som tydligen ska vara jÀtterolig. Vi fÄr se, Àn sÄ lÀnge sÄ har leksaker jag köpt för dyra pengar inte varit nÄgon hit. DÀremot kartongerna de kom i, sladdar, hörnet pÄ datorskÀrmen och pÄ nattduksbordet Àr mycket roliga att slakta.FÄr era djur nÄgra julklappar i Är?
Sju adventskalendrar till en katt?!Megara fick sju adventskalendrar. Jag har köpt en leksak i papp som tydligen ska vara jÀtterolig. Vi fÄr se, Àn sÄ lÀnge sÄ har leksaker jag köpt för dyra pengar inte varit nÄgon hit. DÀremot kartongerna de kom i, sladdar, hörnet pÄ datorskÀrmen och pÄ nattduksbordet Àr mycket roliga att slakta.
Visa bifogad fil 177929
Sju adventskalendrar till en katt?!
Vad innehÄller de ens?
HĂ€lsningar,
Ingen kattmÀnniska![]()
Först trodde jag att det var ett barnLillan fÄr nog ingen julklapp - men hon önskar sig nog en grillad kyckling, ett paket kallrökt lax och en kartong Dreamies.
SmÄ godisbitar i den som min hund fÄr.Jag hade inte en aning om att det ens finns julkalender till hundar, vad finns i dom?
Har inga egna djur. Men har liten tradition sen nÄgra Är tillbaka köpa julklappar till mammas och svÀrförÀldrarnas katter.FÄr era djur nÄgra julklappar i Är?
Jag har frÄn Monster. Den Àr fylld med allt frÄn kex till frystorkat trÀningsgodis till blötmat och tuggbenJag hade inte en aning om att det ens finns julkalender till hundar, vad finns i dom?
Lillan fÄr nog ingen julklapp - men hon önskar sig nog en grillad kyckling, ett paket kallrökt lax och en kartong Dreamies.