Mineur
Moderator
En lugn eftermiddag pÄ jobbet (det Àr nÄgot visst med att jobba uppsÀgningstid sÄhÀr veckorna före jul dÄ det mesta i min bransch lugnar ner sig oavsett, skönt att liksom inte kÀnna att jag pliktskyldigt behöver leta arbetsuppgifter
) innebar att jag nu Ă€r klar med alla julklappar och inslagna Ă€r de ocksĂ„! SĂ€ger som @Avalbane, sĂ„hĂ€r tidigt har jag aldrig varit klar förut! Ăr dessutom sĂ„ otroligt nöjd med de klappar jag köpt i Ă„r, det Ă€r flera stycken som jag liksom verkligen lĂ€ngtar efter att ge bort 
Och imorgon Àr det dags för den morgon pÄ Äret som jag nÀstan tycker Ànnu bÀttre om Àn sjÀlva julafton - nÀmligen Lucia. I min familj har det alltid varit tradition att gÄ upp tidigt och Àta varm choklad & lussebullar till frukost med massor av tÀnda ljus framför SVT:s Lucia och den traditionen hÄller jag hÄrt pÄ. Ska bli sÄ oerhört mysigt!
Och imorgon Àr det dags för den morgon pÄ Äret som jag nÀstan tycker Ànnu bÀttre om Àn sjÀlva julafton - nÀmligen Lucia. I min familj har det alltid varit tradition att gÄ upp tidigt och Àta varm choklad & lussebullar till frukost med massor av tÀnda ljus framför SVT:s Lucia och den traditionen hÄller jag hÄrt pÄ. Ska bli sÄ oerhört mysigt!