🎄Jul 2025🎄

Bukefalos 30 Är!

Tja, white thrash, bokstavligt, röda nackar eftersom de ursprungligen jobbade fysiskt, ffa som smÄbönder ute i solen och skyddade huvudet men inte nacken. Numera har det blivit ett uttryck för lÄgutbildade vita amerikaner som bor i husvagnsparker och liknande och Àr vulgÀra helt enkelt.
Men hur kan en jullÄt vara det?

Julgran! :love:
IMG_4272.webp

Packade in nÀstan alla julklappar igÄr. Har tre kvar och en ska inhandlas först vilket blir ikvÀll sÄ tÀnker att jag sÀkert packar Àven de sista ikvÀll sÄ Àr det helt klart. Handlade med det mesta av julmaten nÀr jag la en veckohandlingsorder igÄr ocksÄ. FÄr komplettera lite i början av nÀsta vecka bara :)

Men det var vÀl sjÀlva helvetet oxÄ! I gÄr gjorde jag en plÄt mandelmusslor, plÀttlÀtt kom dom ur sina formar, tyvÀrr brÀnde jag dom sÄ dom gick i sopen.
Nu gjorde jag en ny plÄt, tror ni dom slÀpper? :rage:

Köpte paketsnören pĂ„ rusta och oj vad jag inre Ă„ngrar mig! 😍
20251218_195618.webp

De sĂ„g fina ut men funderade pĂ„ om de skulle vara veka dĂ„ de ser ut som papper. Köpte dem Ă€ndĂ„ och nu nĂ€r jag slog in med dem sĂ„ upptĂ€ckte jag att det Ă€r guld pĂ„ baksidan och de gĂ„r minst lika bra att göra rosetter med! SĂ„ fina! 😍

Köpte paketsnören pĂ„ rusta och oj vad jag inre Ă„ngrar mig! 😍
Visa bifogad fil 178500
De sĂ„g fina ut men funderade pĂ„ om de skulle vara veka dĂ„ de ser ut som papper. Köpte dem Ă€ndĂ„ och nu nĂ€r jag slog in med dem sĂ„ upptĂ€ckte jag att det Ă€r guld pĂ„ baksidan och de gĂ„r minst lika bra att göra rosetter med! SĂ„ fina! 😍
Åh, sĂ„ fina! 😍
Synd att jag slagit in alla paket redan. 😅

Liknande trÄdar

HĂ€stnyheter

Bukefalos, Radannonser

AllmÀnt, Dagbok

Barn

Hund

• Valp, tips och rĂ„d
  • Valp 2026

Katt, Andra Djur

HĂ€strelaterat