C'mon let's twist again (Ulvlek)

Det är ju det sånt som gör spionrollen så kraftfull.
Ja, absolut. Men när det var uppe för diskussion så var det så att spioninfon endast visade "Ulvarna käkade ledarvargen", så det har gjorts olika. Därav frågan - för att få veta vad som gäller just i den här leken.
 
Alltså jag vill bara rösta så det blir klart. Teorier = 0 och därför vill jag rösta på någon som inte har någon röst. Blundar och pekar på QueenLilith.

Harryssen röstar på QueenLilith
 
Alltså jag vill bara rösta så det blir klart. Teorier = 0 och därför vill jag rösta på någon som inte har någon röst. Blundar och pekar på QueenLilith.

Harryssen röstar på QueenLilith
Fast det är väl inte 0 teorier eller resonemang även om de är rätt lösa och OTiga så här första DL.
En BOP som detta är med motiv att vilja rösta på nån utan röst när man röstar som nr3 känns rätt skumt. Om man motiverar så när flera röstat fattar jag mer

Jag ska iväg nu och det är troligt att jag inte kommer in så jättemycket mer därför hamnar rösten såhär

Cirkus röstar på Harrysen

Då jag inte köper dennes teori enligt ovan
 
Fast det är väl inte 0 teorier eller resonemang även om de är rätt lösa och OTiga så här första DL.
En BOP som detta är med motiv att vilja rösta på nån utan röst när man röstar som nr3 känns rätt skumt. Om man motiverar så när flera röstat fattar jag mer

Jag ska iväg nu och det är troligt att jag inte kommer in så jättemycket mer därför hamnar rösten såhär

Cirkus röstar på Harrysen

Då jag inte köper dennes teori enligt ovan
Haha men det är en av orsakerna till att jag alltid tvekar på att vara med att leka. Jag har aldrig haft några teorier in början
 
Fast det är väl inte 0 teorier eller resonemang även om de är rätt lösa och OTiga så här första DL.
En BOP som detta är med motiv att vilja rösta på nån utan röst när man röstar som nr3 känns rätt skumt. Om man motiverar så när flera röstat fattar jag mer

Jag ska iväg nu och det är troligt att jag inte kommer in så jättemycket mer därför hamnar rösten såhär

Cirkus röstar på Harrysen

Då jag inte köper dennes teori enligt ovan
Jag upplever dock att @Harrysen är ärlig om än odiplomatisk. Jag upplever det som att flertalet i varje tävling lägger en förtäckt BOP. Det finns sällan något relaterat till leken som kommer fram, visst det har hänt att någon försagt sig men det är sällan och jag har hittills inte sett något sådant här. Jag köper inte någon teori hittills som särskilt trolig.

BSF röstmotivering handlar om "Q nämner att hon ska rösta före melodifestivalen börjar. Jag kan inte hjälpa det, men alltså.. hon har visserligen vett nog att inte förkorta det till "mello" men ändå. Titta på melodifestivalen istället för att lyssna på trådens titelsång;" Och hon röstar på Q med den motiveringen. Den känns inte ett dugg stabilare än @Harrysen . För att inte tala om @qitis röst på @Kilauea för att hon skriver att hon fått titelsången på hjärnan som andra person. Min blir nog inte mycket bättre, men ingen har ju avslöjat sig.

Jag ser det som en aning ulvigt att ge sig på någon med en dålig teori som tangerar till bop och sen göra samma sak själv, nu råkade du låta det bli @Harrysen men det kunde säker blivit vem som helst som skrivit något som det ens går att formulera en teori kring.

Lobelia röstar på @cirkus
 
DL1 21:00
16:58 Blacksmithfarm röstar på qitis
16:59 qitis röstar på Kilauea
18.50
Harryssen röstar på QueenLilith
18.58 Cirkus röstar på Harrysen
19.45 (ca) Lobelia röstar på Cirkus


qitis 1
Kilauea 1
queenlilith 1
Harrysen 1
Cirkus 1
 
Väldigt konstigt att få en röst såhär tidigt 🤣 men men. Jag har inga bra teorier än så länge. Men är ju klart Harrysens röst på mig skickar mest i ögonen än så länge. Jag tänker försöka iaf rädda mig själv och röstar så.

Queenlilith röstar på Harrysen
 
Jag är här! Hittade leken direkt (har ju gillat trådstarten) men ville inte börja med att ta över med femtioelva inlägg 😅. Hade dock inte tänkt dyka upp såhär sent men råkade somna... Återkommer.
 
Allting är ju verkligen bopar och det känns inte bra att lägga en typ andra röst när inget egentligen sticker ut men jag måste rösta och filmen är spännande så jag tänker att det blir skumt att rösta på q för att q ska se mello. :angel:
Bollen__ röstar på bsf
 
Jag tycker det är skumt av @qitis att lägga en röst baserad på ett OT-märkt inlägg av @Kilauea (men hur många vokaler var det inte i DET namnet då?? Blev ju nästan lika svårt som @Madagaskar :crazy:) och det gör att jag lägger min röst där.

LenaH röstar på qitis
 
Och att ni gärna får hålla röstlistan uppdaterad, då jag mobilleker och nattar eller ammar barn större delen av kvällarna just nu.
 

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till ulvleken Jorden runt! Vi börjar med reglerna: - Var snälla och trevliga mot varandra och mot LL. Kom ihåg att det bara...
33 34 35
Svar
681
· Visningar
9 014
Senast: bollen__
·
Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
9 438
Senast: Madalitso
·
Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
11 205
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Välkomna till säsongens Bäst i test. Bukefalos har köpt rättigheterna och nu är det dags för första avsnittet. Testpanelen är...
43 44 45
Svar
893
· Visningar
14 773
Senast: Lobelia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Valp 2024
  • Uppdateringstråd 29
  • Bra familjehund? Rasvak😇

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp