Connemarahingst

Det finns ju två nygodkända hingstar nu, Golden Garlic och Gräns Murphy Conneely. Någon som vet hur de ser ut?
 
Kewin tycker jag e skitsnygg......
Han står i mitt grannstall... :rofl:
 
Hejsan. Var det någon som var på Grevagården den 29 mars?? OM det var det, är det någon som vet vilka test ryttarna var? :confused:
Mvh
 
Ja, det har du nog rätt i...
Har lite svårt att bestämma vad jag tycker.
Men F. Hazy Chance är vad jag har sett av honom gammal typ och ny typ är iaf Hagens Zephyr.
 
Aav dom som lever nu så är det nog Rolls Royce - för han lämnar så fina avkommor.

Brantshammar Bell Dara av dom som inte lever längre.
 
Sv: Connemarahingst

Hagens O´chief är oxå jättefin!! Han har 10-10 i hoppnig :D :banana:
 
Sv: Connemarahingst

*lånar knapp*
Vet inte riktigt vem som är snyggast eftersom ja inte sett så många av dom live.
Men Uranus måste ju vara den som är mest meriterad alla kategorier av de nu levande hingstarna.
G Flynn sparrow tycker ju jag är väldigt läcker o har själv en avkomma efter honom nu som är riktigt fin dock risk för överhöjdare.
Gräns Ruben är ju väldigt lätt i typen men en otroligt trevlig hingst (mitt sto är helsyster till honom o mamma till fölet efter Flynn)
B. bell Dara har ju lämnat mycket bra o trevliga avkommor.
 
Sv: Connemarahingst

Han är snyggast och bäst :love:
Fast han var inte godkänd men har flera avkommor, han gick inte egenom för han var "för ädel" vad jag har fått höra men jag vet inte, jag har iaf ställt ut honom en gång (katastrof) han släpade benen efter sig och var inte på humör men fick 40p och guld :) domaren frågade om han gick nån dressyr för det borde han göra med de gångarterna.
Han gick (med mig) FEI dressyr Msvb hopp/FT med kapacitet för MvsA FT. men vi hann tyvärr aldrig starta msvA för han skadade sig i hagen, sen så såldes hanm jag kände mig förstor (lika stor som på bilden, men med förmkt storhästvana).

122499185lILCbV_ph.jpg
 

Liknande trådar

Avel Någon som har avkommor till denna hingst? Vad har ni att säga om dem?
Svar
6
· Visningar
295
Avel Jag hade behövt lite mer information om dessa hingstar och deras godkända avkommor. Gärna era egna åsikter och erfarenheter. Vad de...
2
Svar
32
· Visningar
2 330
Senast: Lea88
·
Avel Hej Jag har haft 3 avkommor e mr vain alla har vart riktiga rymmare! Fantastiskt fina men busiga. Inte de andra fölen med annan pappa fr...
Svar
5
· Visningar
1 066
Senast: Marvin
·
Avel Frågar åt en vän. Söker tips på Welsh hingst på semin (helst) eller som står i Norrland. Helst C-ponny. Även D-ponny är av intresse...
Svar
3
· Visningar
481
Senast: Robina
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp