Bukefalos 28 år!

Conny Nobell

T

travblomsterflickan

Hej!
Jag funderar att betäcka mitt lånade sto med honom då jag tycker om hans tävlingsmeriter & extriör. Men läst en hel del negativt om honom.
Berätta gärna vad ni vet om honom. Vet att alla tycker olika & att det är jag själv sen som väljer hingst.
Vet att en som arbetade med honom tycker att han fått oförtjänad "elak" stämpel på sig. Han tycker inte om män sa hon, det visade han tydligt.
Vet nån vad Goop själv tycker om hans temperament? Tränat/skött honom?
 
Sv: Conny Nobell

Han var grisig. Hade ett väldigt humör. Sen är han liten o jag skulle aldrig betäcka me honom. Gillar inte persall heller!
 
Sv: Conny Nobell

Jag känner han som skötte honom och hästen var INTE en snäll häst, sen är han som föregående sagt alldeles för lite och har en väldigt tunn stam...Conny själv var en kanonhäst men jag tvivlar på att han för nåt av det vidare tyvärr
 
Sv: Conny Nobell

Ok, det låter ju inte alls bra. Har även kollat på hingsten Quevert, vet du något om honom?
 

Liknande trådar

Hundavel & Ras Hejsan! Jag går i tankarna om att köpa hund men får inte ordning på mina tankar om vad jag vill ha riktigt. Kan ni hjälpa mig bolla...
2 3 4
Svar
68
· Visningar
10 254
Senast: inverterad
·
Avel Hej hej! Hur skulle ni ta ställning till om man har en häst på stuteri och ger stuteriet tydliga instruktioner om vad som gäller och...
6 7 8
Svar
151
· Visningar
32 266
Senast: iNHALE
·
Avel Hej! Jag gjorde en gynkoll på mitt swb sto förra torsdagen 29/4. Allt såg bra ut och hon var på väg i brunst och veterinären såg...
Svar
2
· Visningar
892
Senast: Karro-Lina
·
R
Hundavel & Ras Hej alla, förlåt för ännu en rastipstråd! Hoppas det finns någon där ute som orkar läsa :) Jag känner att det börjar bli dags för mig...
2
Svar
22
· Visningar
5 647
Senast: LaMagia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp