Saybia

Trådstartare
Nu skämmer jag väl ut mig men jag har egentligen aldrig brytt mig om sk.cookies. Hört många säga "rensa cookies" eller "aktivera cookies" men jag har aldrig brytt mig om att ta reda på var och hur man gör det. Var hittar man cookies på datorn?
Min dator har börjat bete sig lite konstigt, särskilt när jag är inne på inloggningssidor, från Buke kan jag tex. aldrig logga ut utan jag är alltid inne. På andra forum kastas jag ut även fastän jag har bockat i "behåll mig inloggad" rutan osv.
Tänkte testa rensa lite cookies men var hittar jag dem?? :confused:
 
Sv: Cookies?

Det enklaste sättet att rensa dem är nog från inställningarna i din webbläsare. Har du Internet Explorer går du in på Verktyg -> Internetalternativ. Då har du en rubrik som heter Webbhistorik, klicka på knappen "Ta bort..." och välj "Ta bort cookies..."
 
Sv: Cookies?

Tack för hjälpen :bow:
Jag har IE men jag har ingen rubrik som heter "Webbhistorik" när jag går in på Internetalternativ. De enda alternativet jag hittar till att "Ta bort cookies" är under "Tillfälliga Internet-filer", men det kanske är samma sak eller gör nån nytta om man tar bort dem därifrån också?
 

Liknande trådar

Hästhantering Jag har ett helt fantastiskt halvblodsto som alltid har fungerat med alla hästar hon gått med. Unga, gamla, stora som hus, småttingar...
Svar
5
· Visningar
1 939
Senast: Stereo
·
Hundträning Hej på er! Vill egentligen bara bolla med er om ni tror jag kan få bukt med valpens beteenden eller om jag ska byta inställning dvs lära...
2
Svar
24
· Visningar
7 148
Senast: Migo
·
Utrustning Varning för novell! Min ponny/häst har världssvår rygg och vi hittar inget som ligger bra.... Han är nu ganska omusklad, speciellt...
Svar
17
· Visningar
3 747
Senast: lillamy73
·
Relationer I vilken ände ska jag börja ens försöka förklara det som har hänt, mina tankar och allt kaos som just nu omsluter mig.. Jag får försöka...
7 8 9
Svar
164
· Visningar
32 772
Senast: cirkus
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp