Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Men kan du lugna ner dig lite med ditt FUD.Jag hörde alltså rätt, det är 620(!!) bekräftade fallmen nu kommer ju siffrorna minska iom att man inte längre kommer provta folk som inte ligger inne.
Jag hörde alltså rätt, det är 620(!!) bekräftade fallmen nu kommer ju siffrorna minska iom att man inte längre kommer provta folk som inte ligger inne.
Vad menar du? Jag är chockad över att det ökat så mkt och så fort. Får jag inte vara det?Men kan du lugna ner dig lite med ditt FUD.
Vad menar du? Jag är chockad över att det ökat så mkt och så fort. Får jag inte vara det?
Jag var inte så orolig förut men börjar bli det på riktigt nu. Sorry.Jo, men det kanske inte är läge att slå på stora trumman offentligt. Spridande av panik har i forna tider ansetts som mer eller mindre förräderi... och jag är böjd att hålla med.
Jag var inte så orolig förut men börjar bli det på riktigt nu. Sorry.
Det är hemskt svårt att veta var gränsen gårmyndigheterna säger ju något med halsen så ska man stanna hemma och man undrar liksom ... Ett host var 20e minut?
Tänkte även på den där läkaren som knappt hade några symptom alls, stört omöjligt att vetaSka man chansa?
![]()
Va? Alla har väl rätt att lufta sina känslor och tankar, man kommer ju inte må bättre av att hålla allt inne. Hej magsår då känner jag.Du har all rätt till dina känslor. Men i det här läget är det kanske inte rätt att lufta dem offentligt, panik och mer eller desinformation gör bara saken värre![]()
Vad är det du är orolig för rent konkret? Jag oroar mig förvisso för mina nära och kära som är i riskgrupper, men jag själv är inte i en riskgrupp och känner mig inte oroad för den delen. Andra människors panik är dock bekymmer sam och det här hamstrandet som pågår nu riskerar ju att utlösa nya typer av kriser.Jag var inte så orolig förut men börjar bli det på riktigt nu. Sorry.
Edit : egentligen har jag helatiden vetat att det kommer bli som det är idag bara genom att följa utvecklingen i Kina och sedan Italien, men när det väl sker så blir det endå väldigt overkligt och nära på ett helt annat sätt.
Jag tycker det är riktigt obehagligt nu. Jag vågar faktiskt inte ens handla nu som jag hade planerat att göra idagDu har all rätt till dina känslor. Men i det här läget är det kanske inte rätt att lufta dem offentligt, panik och mer eller desinformation gör bara saken värre![]()
Varför?Jag tycker det är riktigt obehagligt nu. Jag vågar faktiskt inte ens handla nu som jag hade planerat att göra idag![]()
Jag tycker det är riktigt obehagligt nu. Jag vågar faktiskt inte ens handla nu som jag hade planerat att göra idag![]()
Jag oroar mig för följande :Vad är det du är orolig för rent konkret? Jag oroar mig förvisso för mina nära och kära som är i riskgrupper, men jag själv är inte i en riskgrupp och känner mig inte oroad för den delen. Andra människors panik är dock bekymmer sam och det här hamstrandet som pågår nu riskerar ju att utlösa nya typer av kriser.
Dagen är ju inte slut än.Förlåt om jag har missat, men tillhör du riskgrupp?
Hur kan du vara chockad över 620 st konstaterat smittade? Jag är snarare förvånad över att siffran inte är högre och är ändå inte i närheten av dig på panik-skalan.
Va? Alla har väl rätt att lufta sina känslor och tankar, man kommer ju inte må bättre av att hålla allt inne. Hej magsår då känner jag.
Det undrar jag också?Vad menar du? Jag är chockad över att det ökat så mkt och så fort. Får jag inte vara det?
Dagen är ju inte slut än.