Cow & Ranch Nationals Axvalla

• Western
  • Trådstartare Trådstartare JBL
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 155
  • Visningar Visningar 12 511
Sv: Cow & Ranch Nationals Axvalla

Jag håller med, det ska bli kul att se er ute på banan igen Erik! :) (och här på forumet igen förstås, välkommen tillbaka!)

Vi har skaffat nya fiiiiiina sovsäckar i dag och tältet ligger redan i bilen så vi är redo :banana:

Jaha du Erik. Men ge då fanken i att korrigera din pålle med vänsterhanden hela tiden. Du blir diskad direkt. Jag studerade dig i Fristad, inte bra. Jag tror att du gör de av ful vana . Men lycka till i allafall;)

Frista var en skolningstävling, allt var inte perfekt och jag var inte där för att tävla:idea::D Lovar inget skolande på axevalla

kl

Nu sitter jag här och ska anmäla mig till C&Rn, men jag kan ju inte anmäla mig till Ranch Riding, Ranch comformation osv, de klasserna finns inte med i listan :crazy: Nån som vet varför?

De klasser du nämner ingår ju i Versatillity Ranchhorse, man anmäler sig till klass 1 eller 2 beroende på häst, QH eller Allbreeds så fyller anmälningssystemet i resten av de klasser som ingår.

Tack för svaret, jag listade ut det på helt egen hand igår kväll! :D *stolt*
Det var ju synd,. hade varit kul att rida Ranch Riding och Ranch Trail... tror
dock inte att vi är riktigt redo för cutting än :angel:

Funderar på att åka dit nån av dagarna, men vilken?:confused:
Har aldrig varit på en westerntävling lr liknande :P
Vad är roligast att kolla på och vilken dag?

Liknande trådar

Western Hej! Jag är ganska ny inom westernridning och håller fortfarande på att lära mig, så jag rider på en låg nivå. Min tränare har dock...
Svar
2
· Visningar
600
Senast: Ramona
·
Hemmet Jag har börjat fundera på att byta ut våtrumsmattan på väggar och golv i vårt pyttelilla badrum (1,6 x 2,1 meter "stort"). Inget annat...
Svar
18
· Visningar
678
Småbarn Vår dotter fyllde 3 år i helgen och vi har pratat om att det är dags att sluta med napp då. Hon har fått välja om hon vill lämna dem... 2
Svar
23
· Visningar
1 651
Western Jag köpte en häst för ca 3 veckor sedan som är dressyr riden och går lätt i form. Har alltid velat prova på western och hade en...
Svar
1
· Visningar
1 866
Senast: Nepenthe
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka