Bukefalos 28 år!

Cravings utan att vara gravid

Sv: Cravings utan att vara gravid

Förutom att jag är en obotlig sockerråtta (räknar inte det som craving) blir jag ofta extremt sugen på bubbelvatten. Det bästa med att semestern är slut är att det finns obegränsat med bubbelvatten på jobbet. Rostat bröd med smör är också snudd på en craving men jag kan oftast stå emot bara jag inte har bröd hemma.
 
Sv: Cravings utan att vara gravid

Snälla, säg att jag inte är den enda som smäller i mig! :nailbiting:
Sen ett par veckor har jag haft cravings för kokta ägg, äter 4-8 om dagen. :eek:
Tror jag ska ta ett nu...måste koka fler tills i morgon... :d :D

Jag har perioder när jag äter vansinniga mänger ägg. Mao du är inte ensam :D
 
Sv: Cravings utan att vara gravid

Puh! Då är vi två iallafall. :p
Jag var inte och köpte fler ikväll så nu måste jag klara mig tills i morgon. :crazy:
 
Sv: Cravings utan att vara gravid

Snälla, säg att jag inte är den enda som smäller i mig! :nailbiting:
Sen ett par veckor har jag haft cravings för kokta ägg, äter 4-8 om dagen. :eek:
Tror jag ska ta ett nu...måste koka fler tills i morgon... :d :D

Förlåt, trodde det handlade om carving. Cravings måste vara bland det mest onödiga låneorden som finns. Varför använder ni det?
 
Sv: Cravings utan att vara gravid

Vet inte. :p Jag kom inte på nåt bättre ord på svenska så därför använde jag cravings.
 
Sv: Cravings utan att vara gravid

Dom perioderna äter jag hellre ägg än smågodis vilket annars är min största last :cautious:
 
Sv: Cravings utan att vara gravid

Det går i vågor för min del.

Ett tag var det yoghurt med hallon och valnötter. Sen byttes det till flingor med mjölk och sylt. Nu är det kokta ägg sen någon vecka tillbaka.
Kan äta samma sak till varje mål om det skulle vara så.

Mina perioder är ca 3 veckor innan jag byter till något nytt igen.
 

Liknande trådar

Mat Ni som tränar hårt vad äter ni efter ett pass. Jag kör två dagar per vecka ett ganska tufft pass där jag räknat ut att jag gör av med...
2
Svar
29
· Visningar
1 666
Kropp & Själ Ursäkta rörig text, men det är natt. Jag vet inte var jag ska vända mig för att få hjälp. Jag mår jättedåligt och är desperat. Har...
Svar
6
· Visningar
806
Relationer För en vecka sedan fick jag ett positivt graviditetstest. Har med min tidigare partner gått igenom en barnlöshetsutredning där läkarna...
2 3
Svar
57
· Visningar
11 629
Senast: Nixehen
·
  • Låst
Fordon Vad gör man när bilen rasar och kollektivtrafiken är för dålig och man måste ha en bil för att ta sig någonstans? Kan ju ibland ta en...
11 12 13
Svar
249
· Visningar
12 395
Senast: Mineur
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp