L

Loglady

Hur är avkommorna till den kirländska hingsten Cruising, och finns det många i Sverige?
 
nja .. jag tror inte att det finns inte så måga avkommer av han .. Men det är många som imoprear hästar från irland som är efter han eller Clover Hill .. Det finns ju måga hästar i Irland som är efter Cruising eller Clover Hill tex. Den svara hingsten Boherdal Clover är efter Clover Hill och är skitduktig .. Medan Killossery Kruisette är efter Cruising som också är duktig ..
 
Hej! Gå in på den officiella hemsidan med hingstar. www.ihb.ie
Där finns alla registrerade avkommor efter Cruising som står i Irland. Jag har själv haft ston hos honom och han är en ganska liten, egensinnig hingst med ett stort hjärta.
 

Liknande trådar

Avel Jag hade behövt lite mer information om dessa hingstar och deras godkända avkommor. Gärna era egna åsikter och erfarenheter. Vad de...
2
Svar
32
· Visningar
2 302
Senast: Lea88
·
Avel Frågar åt en vän. Söker tips på Welsh hingst på semin (helst) eller som står i Norrland. Helst C-ponny. Även D-ponny är av intresse...
Svar
3
· Visningar
478
Senast: Robina
·
  • Artikel
Hästnyheter SWB har nu beslutat att inte längre tillåta registrering av avkommor som tillverkats med reproduktionsteknikerna OPU eller ICSI. Detta...
Svar
0
· Visningar
81
Senast: Gunnar
·
  • Artikel
Hästnyheter Fyra hästar som blivit omhändertagna av Länsstyrelsen är nu till salu. Samtliga hästar har bra härstamning och är efter mycket bra...
Svar
0
· Visningar
163
Senast: Gunnar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp