CSS problem

• IT & mobiler
  • Trådstartare Trådstartare SweetMelody
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 3
  • Visningar Visningar 683
S

SweetMelody

Sitter och håller på med en ny layout. Alla sidor styrs av css mallar. Problemet är att i tabellerna blir texten fet, fast jag inte skrivit in det i css mallen. Jag har letat igenom alla sidor och hela css mallen men jag hittar ingenting. Varför blir det så?

Sv: CSS problem

Svårt att säga utan att ha sett koden. Har du lust att posta css-mallen här? Jag är ingen css-expert, men någon annan kanske kan se felet direkt.

Förmodligen har det inget med saken att göra, men ändå: Hur ser tabellen ut? Har du använt <th> tex? I övrigt håller jag med lingonben. Lättare om man ser koden.

Jepp jag har gjort tabellen som jag alltid gör. Detta problemet har jag haft sen jag formaterade om datorn, nu blir det alltid fet text i tabellerna vad man än gör. Men jag ordnade upp det med iframes så det ser bra ut nu.

Liknande trådar

IT & mobiler Jag är inne i en period där ändra layout på telefonen är jätteroligt så nu håller jag på med ett helt gäng för jag kan inte bestämma mig...
Svar
13
· Visningar
629
Senast: Lyan
·
Tjatter Kära Buke! Finns det någon vänlig själ här som eventuellt kan hjälpa mig med en uppgift i skolan. Kursen är webbutveckling 1, så...
Svar
4
· Visningar
636
Utrustning Hej! Jag har nu ridit på ridskola i ett år och tycker verkligen att det är helt fantastiskt. Jag känner att jag börjar få en djupare...
Svar
9
· Visningar
670
Senast: cowgirl81
·
Tjatter Notera ny regel i fetstil! Regler: Var snälla mot varandra och mot LL, tänk på att det är en lek! Varje spelare ska varje dag avlägga... 48 49 50
Svar
988
· Visningar
16 512
Senast: qitis
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka