Dagen efter operation "bilder"

Sv: Dagen efter operation "bilder"

-----------------------------------
 
Senast ändrad:
Sv: Dagen efter operation "bilder"

Problem har jag aldrig skrivit att det är=) Dock skönt om han kan få vara utan tratten. Vilket han faktiskt är, större delen av dagen. Verkar inte alls bry sig om såren!

Kan man gå ut på en lugn promenad 2*30 min/dag? Är just nu bara ute och rastar honom. Dvs han gör sina behov(ca 15 min åt gången)
 
Sv: Dagen efter operation "bilder"

Kan man gå ut på en lugn promenad 2*30 min/dag? Är just nu bara ute och rastar honom. Dvs han gör sina behov(ca 15 min åt gången)

Är inte detta sådant du borde prata med din veterinär om?
 
Sv: Dagen efter operation "bilder"

inte nödvändigtvis=) men visst kan jag ringa honom. Dock lite svårt nu när det är helg=)
 

Liknande trådar

Hundhälsa Vi i vår familj har under hösten hamnat i en fasansfull situation, som gjort och gör mig så upprörd och ledsen. Den 20:de september i år...
14 15 16
Svar
311
· Visningar
22 520
Hundhälsa Hej! Jag skulle behöva höra lite andra röster angående en händelse som jag och min hund var med om. Han var väldigt smart, hyper o...
Svar
10
· Visningar
1 933
Senast: Mkb
·
Hundhälsa Hej kära buke! Flera år sedan jag skrev sist men nu behöver jag ventilera. Min underbara lilla dansksvenska gårdshundstik på 9 år blev...
Svar
11
· Visningar
2 454
Senast: NotlikeI
·
Hundhälsa Detta är nog det absolut svåraste jag någonsin har behövt skriva. Jag har en pomeraniantik på snart 4 år, hon är min första hund och...
Svar
17
· Visningar
6 081
Senast: Sel
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp