Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Gick loss med klädvårdsrullen och tog bort katthår från soffan. Tog inte en kvart men fick ändå bli dagens "grej" utöver det vanliga, nödvändigaste.
Jag läste om konceptet "mikrostädning", alltså saker som kanske bara tar ett par minuter att göra. Jag brukar mikrostäda när jag väntar på att min gröt ska bli klar.
Jag tömmer och fyller diskmaskinen, torkar av bänkskivor, osv. Man hinner mer än man tror på den lilla stunden!
Känner du inte att du städar HELA TIDEN då? Aldrig smålufsigt mysigt häng, alltid strukturerat fix?Så gör jag ocksåPlockar lite här och där medan jag väntar på något eller tar med något från ett rum till ett annat om jag ändå ska gå osv.
Jag tycker att det är tvärtom. De småsakerna känns inte alls betungade för mig.Känner du inte att du städar HELA TIDEN då? Aldrig smålufsigt mysigt häng, alltid strukturerat fix?
Känner du inte att du städar HELA TIDEN då? Aldrig smålufsigt mysigt häng, alltid strukturerat fix?