Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Fast det är inte så betungande att göra städ/plock samtidigt som man väntar på något. Plockar disken samtidigt som jag lagar mat tex. Är ju ändå i köket.Känner du inte att du städar HELA TIDEN då? Aldrig smålufsigt mysigt häng, alltid strukturerat fix?
Ja, jag tycker att sådan "städning" är perfekt. Den känns ju inteFast det är inte så betungande att göra städ/plock samtidigt som man väntar på något. Plockar disken samtidigt som jag lagar mat tex. Är ju ändå i köket.
Sen lägger jag saker på trappen i en korg och tar upp sen när jag ändå ska upp och vice versa. Så de återigen hamnar på rätt plats.
"Aldrig gå tomhänt", har jag hört talas om. Men det är inte min grej, jag gör hellre separata ryck då och då.Fast det är inte så betungande att göra städ/plock samtidigt som man väntar på något. Plockar disken samtidigt som jag lagar mat tex. Är ju ändå i köket.
Sen lägger jag saker på trappen i en korg och tar upp sen när jag ändå ska upp och vice versa. Så de återigen hamnar på rätt plats.
Det är precis sådant där jag aldrig lyckas med. Att "hålla efter" naturligt finns liksom inte inprogrammerat hur mycket jag än försöker.Ja, jag tycker att sådan "städning" är perfekt. Den känns ju inte! Om jag, t.ex., ska hämta en flaska bubbelvatten så kollar jag av soffbordet om det finns något - tallrik, glas, osv - som jag kan ta med mig till köket när jag ändå går dit. Till slut tänker man inte ens på det, utan det blir helt naturligt. Det sparar mycket ansträngning, tycker jag
!