Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Exakt samma här.Det evigt återkommande, plockat ur diskmaskinen och fyllt den igen. Och tömt alla sopkorgar i huset.
Jag vill inte skrämma dig nu, men det där kan vara katastrof för tvättmaskinen. Har sett hur antihalk-material har lösts upp i tvätten och sedan fastnat lite överallt i maskinen.Nu är den i tvätten! Gurgel, gurgel. Det är första gången jag tvättar den så jag undrar hur blöt den kommer att vara när den är färdig.Dels blev det trångt i maskinen och då spinner den inte supereffektivt, dels har den antihalk på undersidan. Den som lever får se!
Jag är inte så orolig. Jag har sett det också men det brukar vara antihalk av en annan kvalitet och sort.Jag vill inte skrämma dig nu, men det där kan vara katastrof för tvättmaskinen. Har sett hur antihalk-material har lösts upp i tvätten och sedan fastnat lite överallt i maskinen.
Hur fick ni in sängenJag har gjort rätt mycket idag. Definitivt mer än en kvart, men ändå inte jättelång tid. Bäddat rent i sängen och städat runt sängen. Städa runt sängen är besvärligare än det låter med ett sovrum som bara är 2 meter brett och en säng som är 1,80...Mycket krypande och strechande för att få ner dammsugare/swiffern ända ner till golvet och ut i hörnen! Så det blir inte av lite ofta som det behövs! Sedan har jag tömt och fyllt diskmaskin. Lagt undan en tvätt och nu håller tvättmaskinen på med en ny omgång. Glömde: Har burit in ett par kassar ved också...
Det är ju inte EN hel säng utan två 90-sängar som står bredvid varandra. Men det var lite meckigt ändå att få dem på plats!Hur fick ni in sängen?