Dagens nagellack!

Jag har också målat naglarna idag. Använde samma lack som @Therese1988 visade för några dagar sedan, H&M Ice Prism (japp, jag var tvungen att köpa det efter att sett din bild Therese 😁)

Jag hade dock ett vitt lack under som bas. Det skulle jag inte haft, det var mycket finare utan! Så jag tog bort allt efter bara typ 1h 🤣:o

A9FDBF19-53C0-4A77-8318-5B1C9A817B2F.jpeg


(Ignorera mina torra nagelband, de är sådana oavsett vad jag gör. Ignorera även den ojämna längden på naglarna, en nagel gick av och jag ville inte klippa alla 😆 Och när jag ändå är igång, vänligen ignorera den suddiga bilden också, fota med "fel" hand var inte helt enkelt 😅)

Edit: Gillar att mitt "ignorera"-stycke är det längsta 😂
 
Mina börjar till och med få utväxt nu 😮 och som synes på nagelbanden så har jag inte låtit bli dem! Enda skillnaden jag har gjort jämfört med innan är att nu har jag tippar istället för att bygga hela nageln själv. Har fått höra någonstans att tippar kan göra det svagare men det stämmer iallafall inte i mitt fall. Så nu är jag glad att jag inte sålde iväg allt som jag tänkte göra för ett tag sedan!
87DE5382-DE29-4F40-882F-184307C336DE.jpeg
 
Jag köper bara depends minilack sen lång tid tillbaka, mest för att de är så lätta att förvara. Problemet är att de inte har alla färger på samma gång, och att favoriter utgår. Var på jakt efter ett orange men den nyansen jag ville ha verkar inte finnas just nu. :(

Kom hem med bland annat detta istället (Nr. 533) tycker det var fint!
20220515_133328.jpg
 
Har inte lagt på något topcoat än, det hann jag inte med :p La på översta lagret precis innan jag gick hemifrån och tänkte inte riktigt på att jag skulle klä på mig också. Därav märket på lillfinger-nageln 😅 Men jag Älskar färgen 😍 💙
H&M - Forget Me Not

A6E28706-71DE-45A1-960E-F3ABCB4F0F51.jpeg
 
Nu har det rykt två naglar, men ni ser ju utväxten och skicket på nagelbanden så jag är mycket förvånad över att någon alls sitter kvar. Nackdelen med att de sitter kvar är dock att det sliter något extremt på mina framtänder så jag måstemåstemåste försöka vänja mig av med gnagandet!
F48D7A62-029A-45F0-9856-0CDF34C5A515.jpeg
 

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag har haft ont i ländryggen i några år nu på morgonen när jag vaknat (stel och öm i musklerna ffa) men det har blivit så att säga...
Svar
14
· Visningar
565
Senast: Ramona
·
Kropp & Själ Det här med parfymer. Hur vet man vilken man gillar när man sniffar på någon i en parfymaffär som luktar av alla andra parfymer? Och hur...
2 3
Svar
50
· Visningar
2 045
Senast: Sassy
·
Relationer Jag går och funderar och undrar lite om det finns roliga solskenshistorier om relationer som återuppstått? Jag har tex ett ex sen...
2
Svar
22
· Visningar
1 965
Senast: lingonben
·
Tjatter Ok, då börjar vi. Trots massiv röstning för LH Cosmetics så tänker jag suga på den karamellen och istället öppna Essies kalender fram...
61 62 63
Svar
1 242
· Visningar
56 824

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Semester.
Tillbaka
Upp