Dagens nagellack!

Vad kul att få naglarna gjorda! Det ska gå, mina naglar ser också ut ungefär sådär när de är nedbitna och kan jag så kan definitivt ett proffs lösa det med! :)
Nja, hon var rätt hårdhänt och pratade bara några ord svenska så det var inte så trevligt, men de blev fina och det är ju huvudsaken. Kanske knäppt men jag mår lite bättre när naglarna är fina så det har varit jobbigt nu för jag blir så arg på mig själv när jag biter eftersom jag vill ha fina naglar och hatar när de är söndergnagda
C78D2ACD-B554-4205-B00F-9C6CEBE34FA2.jpeg
 
Nja, hon var rätt hårdhänt och pratade bara några ord svenska så det var inte så trevligt, men de blev fina och det är ju huvudsaken. Kanske knäppt men jag mår lite bättre när naglarna är fina så det har varit jobbigt nu för jag blir så arg på mig själv när jag biter eftersom jag vill ha fina naglar och hatar när de är söndergnagda
Visa bifogad fil 87427
Ajdå, hårdhänta vill man ju inte att de ska vara, mycket som är känsligt kring naglarna :nailbiting: Förstår att själva processen var mindre rolig då men de blev fina!

Känner lite samma när jag har gnagt ner mina, det gör ju ont till råga på allt med! :banghead:
 
Ajdå, hårdhänta vill man ju inte att de ska vara, mycket som är känsligt kring naglarna :nailbiting: Förstår att själva processen var mindre rolig då men de blev fina!

Känner lite samma när jag har gnagt ner mina, det gör ju ont till råga på allt med! :banghead:
Ja precis. Men jag är nöjd med dem och än så länge sitter de kvar!

Det gör skitont! Och ändå kan man inte låta bli :arghh:
 
Nja, hon var rätt hårdhänt och pratade bara några ord svenska så det var inte så trevligt, men de blev fina och det är ju huvudsaken. Kanske knäppt men jag mår lite bättre när naglarna är fina så det har varit jobbigt nu för jag blir så arg på mig själv när jag biter eftersom jag vill ha fina naglar och hatar när de är söndergnagda
Visa bifogad fil 87427
Dutta på lite anti-bit det smakar så illa och sitter i ett tag!
 
Jag har också problem med att inget sitter. Var faktiskt på salong och gjorde gelcoat, vilket de lovade skulle sitta två veckor. What a joke. Det höll tre dagar.
 
Dutta på lite anti-bit det smakar så illa och sitter i ett tag!

Funkar tyvärr inte om man är extrem nagelbitare (som i mitt fall :D )
Samma här tyvärr. Smakar skit men jag biter ändå 😑
Jag kan ha nagellack igen! Dom har fått växa 1.5 månad, lång väg kvar 😅
Visa bifogad fil 87607
Duktigt!
Jag har också problem med att inget sitter. Var faktiskt på salong och gjorde gelcoat, vilket de lovade skulle sitta två veckor. What a joke. Det höll tre dagar.
Mina sitter än så länge men så har jag faktiskt varit duktig med att inte gnaga och fila minsta lilla kant direkt. Om jag skulle få tag på en kant till tipparna så är jag säker på att de ryker men de har iallafall inte ploppat av av typ ingenting som alltid någon polygelnagel gör
 
Mina naglar har inte fått uppmärksamhet på länge, men idag råkade jag gå förbi ett nagellack jag inte kunde motstå och nu glittrar jag. :love:
Wet N Wild Sparked
Tyvärr hade solen ersatts med hagel på tvären när jag skulle ut och fota "när de glittrade fint i solen". Hmm.
IMG_20220405_184238608.jpg


Det är två lager, så det täckte bra för att vara ett glitterlack.
 
Mina naglar har inte fått uppmärksamhet på länge, men idag råkade jag gå förbi ett nagellack jag inte kunde motstå och nu glittrar jag. :love:
Wet N Wild Sparked
Tyvärr hade solen ersatts med hagel på tvären när jag skulle ut och fota "när de glittrade fint i solen". Hmm.
Visa bifogad fil 88561

Det är två lager, så det täckte bra för att vara ett glitterlack.
Drömnaglar :love: både färgen, formen och längden!
 

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag har haft ont i ländryggen i några år nu på morgonen när jag vaknat (stel och öm i musklerna ffa) men det har blivit så att säga...
Svar
14
· Visningar
556
Senast: Ramona
·
Kropp & Själ Det här med parfymer. Hur vet man vilken man gillar när man sniffar på någon i en parfymaffär som luktar av alla andra parfymer? Och hur...
2 3
Svar
50
· Visningar
2 035
Senast: Sassy
·
Relationer Jag går och funderar och undrar lite om det finns roliga solskenshistorier om relationer som återuppstått? Jag har tex ett ex sen...
2
Svar
22
· Visningar
1 960
Senast: lingonben
·
Tjatter Ok, då börjar vi. Trots massiv röstning för LH Cosmetics så tänker jag suga på den karamellen och istället öppna Essies kalender fram...
61 62 63
Svar
1 242
· Visningar
56 720

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp