Dagens outfit

Kråsblus Jenny Grettve, lång skjorta Ann-Sofie Back, byxor och jacka Rodebjer, örhängen Marni for HM, skor HM, väska Acne

helfig_9.jpg

walk_1.jpg

haha.jpg

closeupface.jpg

bagfur.jpg
 
Min fotograf verkar ha lite lite att göra.. eller så vill han bara att jag ska bjuda honom på öl...:cautious:
Hursom plåtade vi idag igen men jag tänkte vänta med att bomba tråden ett tag och väntar mig då att ni fyller på här.... ;)
 
Min fotograf verkar ha lite lite att göra.. eller så vill han bara att jag ska bjuda honom på öl...:cautious:
Hursom plåtade vi idag igen men jag tänkte vänta med att bomba tråden ett tag och väntar mig då att ni fyller på här.... ;)
Bomba på! Jag har inget att göra på jobbet :p

(Och kan inte bidra själv för jag har precis samma kläder på mig som varje dag - dvs uniform)
 
Min fotograf verkar ha lite lite att göra.. eller så vill han bara att jag ska bjuda honom på öl...:cautious:
Hursom plåtade vi idag igen men jag tänkte vänta med att bomba tråden ett tag och väntar mig då att ni fyller på här.... ;)

Nej, bomba på du!
Ibland försöker jag fota men min mobilkamera är för kass för att det ska bli kul (och systemkameran är för seriöst för ambitionsnivån för mina outfits). Idag har jag iaf en mörkgrå sidencrepe skjorta från Filippa K samt enkla, raka, svarta byxor, också Filippa K. Svarta stilettpumps, guld/vit klocka med brunt fuskkrokodilarmband och ett halsband från H&M i form av ett par vingar.
 
Det låter snyggt @GoLightly !

Ok ni får välehhm skylla er själva, här är gårdagens då!

Klänning Marc by Marc Jacobs (kostat 6 000 men jag köpte loss den för en femhundring :cool: ) skor Carin Wester, vintagesmycken, väska från Minimarket.

Finns fler bilder på bloggen.

silverhelfig2.jpg

silverhalvfig.jpg

silverblastcloseup.jpg

silversida.jpg
 
Polotröja HM (egentligen en klänning som jag klippte av :p ) sen är det massa secondhand... skor, byxor, skärp, scarf, väska... Och så halssmycket som min kompis tillverkat åt mig! Klocka och armband från Marc by Marc Jacobs

rosahelfig_0.jpg

rosahalv.jpg

rosahelfig2_0.jpg

rosanara_0.jpg

rosacloseuphalsband.jpg
 
Inspirerad av den parisiska mer feminina stilen körde jag all in nu när jag kom hem. Det blev en lite uppklädd femme fatale måndag ;)

Klänning YSL vintage, skärp Karl Lagerfeld, väska Stella Mc Cartney, ringar YSL och vintage, armband Moschino, skor &OtherStories.

svarthelfigur_0.jpg


svartbakifran_0.jpg


svartdetails_0.jpg
 
Vill verkligen inte klaga på "min" fotograf jag har till vardags, men igår hade jag möte med ett proffs. Blev några bilder. Var inte beredd på det så det blev lite casual sådär (efter ett glas rosé :angel::sneaky:)
Jag har på mig virkad blus från Carin Wester, kjol och halsband HM, skor vagabond, solbrillor och ryggsäck Marc by Marc Jacobs.
Resten av bilderna finns på bloggen, de blev lite stora att lägga här.

annevifoto.jpg

annevi3.jpg
 
Inspirerad av den parisiska mer feminina stilen körde jag all in nu när jag kom hem. Det blev en lite uppklädd femme fatale måndag ;)

Klänning YSL vintage, skärp Karl Lagerfeld, väska Stella Mc Cartney, ringar YSL och vintage, armband Moschino, skor &OtherStories.

svarthelfigur_0.jpg


svartbakifran_0.jpg


svartdetails_0.jpg

Men åh vad snygg! :love:
 
För kallt för klänning idag, men det blev en av temat här i stan idag lite inspirerad variant i alla fall.

inspi-1_zpstdrtzpf0.jpg
 
Har blivit utmanad av beyond retro att välja ut outfits från deras sortiment och igår var jag där och plockade. Har valt allt från med vardagliga styles till aftonklänning. Ska bli spännande!
Plåtning imorgon kväll!
 
Ingen riktigt outfit pga ösregn men humöret var ju på topp oavsett haha :p

Paraply och ryggsäck Marc by Marc Jacobs, topp och jeans vintage, keps/mössa Monki, halsband HM

paraplygladpumis.jpg

paraplypumis2.jpg

paraplypumis.jpg
 
Ehhh jaha jag fortsätter väl min outfit-monolog här då om ingen misstycker :p

Klädd i vintage/secondhand från topp till tå!
Klänning från Ruth&Raoul, väska och skor från Stadsmissionen. Ring YSL vintage. Mer info och bilder på bloggen


rrhelfig.jpg

rrbag.jpg

rrhalvfig.jpg
 

Liknande trådar

Kultur Här kommer ett rykande färskt bokbingo att påbörjas i juni. Boken måste vara avslutad inom perioden. För dig som eventuellt inte varit...
4 5 6
Svar
105
· Visningar
2 624
Senast: doppler
·
Skola & Jobb Dramatisk rubrik men det är så det känns :cry: Är inne i en djup kris och det känns som att jag håller på att förlora fotfästet. Jag...
Svar
3
· Visningar
913
Tjatter Ny tråd då det första bingobrickan innehöll två rutor med samma text, detta är nu korrigerat och den gamla tråden låst! Årets första...
27 28 29
Svar
561
· Visningar
15 912
Senast: Mineur
·
  • Låst
Tjatter Årets första bokbingo är här! 30 brickor att fylla och jag tänkte vi kör från januari till sista april om ni inte tror det är för lång...
Svar
8
· Visningar
559
Senast: Snurrfian
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp