Dagens outfit

Jättefina bilder! Proffsigt! Både fotat och poserat! ;)
 
Tack, vad snällt sagt. :love: Jag är så bredaxlad att jag inte borde sitta rakt upp och ned framför kameran dock. :cautious: :laugh:

Har du brist på fotograf någon lördag så kommer jag gärna upp till stockholm och övar med kameran på dig. ;)

Ja vad kul, gärna! Tyvärr jobbar jag nästan alltid på lördagar men nån gång i juli kanske? :D
 
Ja vad kul! Blev övad på av min fotografkompis förra veckan, vilket var jättekul då hon dels är så duktig och dels har ett så proffsig kamera!
 
Gårdagens outfit (världens mest osmickrande bild dock, herregud, haha):

img_3964_5573411eddf2b3403b8bf224.jpg


Skorna:
img_3972_557341232a6b22909757b60c.jpg
 
:eek: :rofl:

Jag är har ju "semester" jag (sjukskriven pga käkoperation, men mår oförskämt bra). Får dock inte göra mina vanliga sysslor, så som köra bil, träna och vara i stallet. Så jag har absolut ingenting att göra :mad:

Skönt att du mår bra efter operationen, men trist att inte få göra något ändå! :down:

Just nu är jag sjuk och har feber. Känner mig jävligt fräsch. Tog mig till affären för att köpa huvudvärkstabletter såhär.
Ja jag gick in med turban på huvudet.

image_zpsnh6tr8pd.jpg
 
Skönt att du mår bra efter operationen, men trist att inte få göra något ändå! :down:

Just nu är jag sjuk och har feber. Känner mig jävligt fräsch. Tog mig till affären för att köpa huvudvärkstabletter såhär.
Ja jag gick in med turban på huvudet.

image_zpsnh6tr8pd.jpg
Meeeeen din midja! :love:

Och i övrigt är det väl så jag brukar se ut när jag handlar, förutom att mina pyjamasbyxor är mycket mer färgglada :angel:

Och jag handlar på ICA Maxi... :o
 
Meeeeen din midja! :love:

Och i övrigt är det väl så jag brukar se ut när jag handlar, förutom att mina pyjamasbyxor är mycket mer färgglada :angel:

Och jag handlar på ICA Maxi... :o

Tack! :) Det är mest ass och axlar som gör att den ser smal ut dock. :confused:

Och btw. jag borde inte få titta i trådar där folk visar huvudet. Nu vill jag permanenta mitt hår som ditt.

Jag handlar också på ICA Maxi! :D Men jag brukar komma in med Solhattar och blomsterkronor och 1700tals kläder så jag tror att dom gett upp. :rofl:
 
Tack! :) Det är mest ass och axlar som gör att den ser smal ut dock. :confused:

Och btw. jag borde inte få titta i trådar där folk visar huvudet. Nu vill jag permanenta mitt hår som ditt.

Jag handlar också på ICA Maxi! :D Men jag brukar komma in med Solhattar och blomsterkronor och 1700tals kläder så jag tror att dom gett upp. :rofl:
Haha! Do it! Jag klippte dock av det igår, inser att jag kanske måste ladda upp en efterbild :angel:

BÄST outfit att storhandla i ju! :D
 
Haha! Do it! Jag klippte dock av det igår, inser att jag kanske måste ladda upp en efterbild :angel:

BÄST outfit att storhandla i ju! :D

Jag tänkte att det här skulle kännas jäkligt skönt att ha. :laugh:
Claire-Outlander-Rent-1024x576.png


Verkligen! Ska man göra något tråkigt kan man lika bra göra det på ett bekvämt vis! Det är inte så många som närmar sig heller om man ser lite halvt mentalt instabil ut heller! Helt klart på plussidan. :up:
 
Jag tänkte att det här skulle kännas jäkligt skönt att ha. :laugh:
Claire-Outlander-Rent-1024x576.png


Verkligen! Ska man göra något tråkigt kan man lika bra göra det på ett bekvämt vis! Det är inte så många som närmar sig heller om man ser lite halvt mentalt instabil ut heller! Helt klart på plussidan. :up:
Naajs! Mitt är ju naturligt, men både du och jag är ju bredaxlade (vilket jag tycker är snyggt :D) och jag tycker att lockigt hår passar rätt bra till den anatomin :D

Eller hur! Optimalt :D
 
Dagens...
Klänning Beyond Retro, skärp Moschino, halsband HM, skor Weekday, jacka Gina Tricot

Min fotograf bara, du kan väl bara gå förbi liksom lite naturligt. Ok ba. Hahahaha kaos (sista bilden) :rofl:

redhalvfig.jpg

redhelfig.jpg

redwithjacket.jpg

hahahahahahared.jpg
 

Liknande trådar

Skola & Jobb Dramatisk rubrik men det är så det känns :cry: Är inne i en djup kris och det känns som att jag håller på att förlora fotfästet. Jag...
Svar
3
· Visningar
913
Tjatter Ny tråd då det första bingobrickan innehöll två rutor med samma text, detta är nu korrigerat och den gamla tråden låst! Årets första...
27 28 29
Svar
561
· Visningar
15 911
Senast: Mineur
·
  • Låst
Tjatter Årets första bokbingo är här! 30 brickor att fylla och jag tänkte vi kör från januari till sista april om ni inte tror det är för lång...
Svar
8
· Visningar
559
Senast: Snurrfian
·
Småbarn Jag är desperat efter sätt att få i vår treåring penicillin. Lång historia kort; vår dotter har haft sår i näsan senaste 8 veckorna. Vi...
Svar
19
· Visningar
1 852

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Uppdateringstråd 29
  • Valp 2024
  • Bra blötmat

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp