Dagisplats 15/h vecka

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Dagisplats 15/h vecka

Har aldrig sett det på det sättet faktiskt... men du har en klar poäng!
Vet inte vad det finns för "lagar" som styr men vad jag vet för 15 timmars barnen inte lov att äta på förskolan. Iof har vi nog haft någon som åt mellanmål. Gäller kanske bara middag då? För annars är det svårt ju med tider när de kan vara där och inte äta. Inte direkt kul att titta på när alla andra barnen äter.
På den förskola jag är nu har vi flest barn på förmiddagen och kanske bara MAX 4 stycken som är uppe på eftermiddagen. Då ger dom inte varandra så mycket i lek.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Skola & Jobb Jag vet inte hur jag ska hantera den här situationen och behöver hjälp att tänka! Då barnet är vuxet känns det som om den här frågan...
9 10 11
Svar
210
· Visningar
15 030
Senast: Badger
·
Hundhälsa Jag behöver skriva av mig och kanske få lite råd om min hund. Jag har kanske målat fan på väggen som sitter och gråter men det blir lätt...
Svar
13
· Visningar
2 303
Kropp & Själ Hmm, hur ska jag börja det här inlägget? Det finns så mycket jag vill säga men jag vet inte vart jag vill komma med det. Jag är i yngre...
Svar
5
· Visningar
3 921
Senast: Yrsel
·
Hästmänniskan Gammal användare - nytt nick för att få helt utomstående åsikter på problemet, som inte grundar sig på inlägg jag skrivit tidigare...
2
Svar
38
· Visningar
11 280
Senast: QueenLilith
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp