Dags att avsluta dagen

Den avslutas med lite internetspel och pricka av lite lösta problem.

Igår skrev jag ett svamligt mejl via 1177 till Rehabmedicinska, då det är ett tag sen jag var där och förra våren lagom till coronan kvaddade jag ju höft/lårben och sen har kroppen varit BLÄÄÄÄ. Jag räknade inte med snabbt svar. Men jag har fått kallelse till möte med arbetsterapeut, sjuksköterksa och sjukgymnast 13 december... :D De ÄR kanon där, det har jag sagt förr. Men mycket av gamla personalen är pensionärer eller har bytt jobb. Men tydligen har jag lämnat avtryck i journalerna ändå, eftersom de nappade direkt.

Och i morgon kommer "Ren Service" förbi för en pratstund gällande hemstäd, genom kommunen. Jag vill gärna HA hemstäd, för de 2700 jag betalar i månaden för strumpfix och sängbädd morgon o kväll, samt tvätt och städ var fjortonde dag... och inte behöva städa själv, både före och efter kommunen varit här...

Och så har jag lagt ut lite annonser på några av mina korallplatys, då det blev babyboom i karen när jag gjort mig av med alla guppy som också hade baby boom booom boom... :p

Nu har i ofs även ancistrusmalarna baby boom...

Så något lyckas jag tydligen med i djurvärlden...
 

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp