Dags för nya hörlurar!

Tokyo

Trådstartare
Behöver verkligen köpa nya hörlurar nu och vänder mig såklart till buke för att få de bästa tipsen! :D
(Vet att det finns en liknande tråd, men den gällde snäckvarianten och det är inte sådana jag vill ha)

Det jag söker är:
- in-ear modellen (ni vet.. "öronpropps-typen" ;))
- bra ljud! behöver ej va studiokvalité, men det måste absolut vara över medel och låta stabilt i alla register! (ska liksom funka att lyssna på såväl klassiskt som musik med mycket bas)
- helst inte dyrare än 500 kronor :) (strax över 500 kan vara ok om de är bra bra bra)
- gärna fina att se på :p

glömde säga att jag gärna vill ha en sådan knapp där man kan både byta låt/pausa och höja/sänka volymen! Tycker det är skitdrygt när det bara finns en pausknapp och ingen volymkontroll!

Berätta gärna vad ni själva använder och om ni är nöjda/missnöjda med hur de låter/sitter/fungerar :) (kan vara bra att veta vilka man bör undvika om inte annat)
 
Skullcandy har jag. Kostade väl 200 kr och helnöjd med dem. Har på gymmet, vid promenader osv :)
 
AKG by Harman K323 hade jag nog satsat på om jag skulle skaffa ett par in-ear själv. Trevliga i förhållande till sitt pris och uppfyller nog samtliga av dina krav, lite beroende på vad man tycker är fint att se på då :p.

Edit: Är dock osäker på om man kan höja/sänka volym på headsetet...
 
Skullcandy har jag. Kostade väl 200 kr och helnöjd med dem. Har på gymmet, vid promenader osv :)

Är det någon särskild modell du har? :)

AKG by Harman K323 hade jag nog satsat på om jag skulle skaffa ett par in-ear själv. Trevliga i förhållande till sitt pris och uppfyller nog samtliga av dina krav, lite beroende på vad man tycker är fint att se på då :p.

Edit: Är dock osäker på om man kan höja/sänka volym på headsetet...

Äsch, det är bara ett + om man kan höja/sänka, men inte så viktigt egentligen :) Ska ta en titt på dessa!
 
glömde säga att jag gärna vill ha en sådan knapp där man kan både byta låt/pausa och höja/sänka volymen! Tycker det är skitdrygt när det bara finns en pausknapp och ingen volymkontroll!

Om detta blir aktuellt kolla så hörlurarna "passar" telefonen. De jag hade till min iPhone med de egenskaperna passar inte till min Samsung, med de till min Samsung kan jag bara lyssna...
 

Liknande trådar

IT & mobiler Jag behöver köpa nya hörlurar i modell ear pod (tror jag att de heter). Någon som har tips? Måste passa yttepyttesmå öron, tåla att...
2
Svar
27
· Visningar
1 412
Senast: Cinzia
·
Kropp & Själ Jag avskyr att inte kunna somna trots att jag känner mig avslappnad och är trött. Alltid varit avundsjuk på dom som kan somna på två...
2 3 4
Svar
73
· Visningar
5 466
Senast: ameo
·
IT & mobiler Som inte är standard apple/android lurar som medföljer vid köp av telefonen. Är på jakt efter ett par nya, gärna inte superfula...
Svar
11
· Visningar
1 063
Senast: AraSlei
·
IT & mobiler Jag håller på att bli galen på mina iPhone-hörlurar, minsta bakgrundsljud och jag hör inte mina ljudböcker trots högsta volym :down: Jag...
2
Svar
31
· Visningar
2 893
Senast: Lia_
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp