Bukefalos 28 år!

Dåligt självförtroende i ridningen

Sv: Dåligt självförtroende i ridningen

Litania:
Låter precis som du berättar om mig. Är också oerhört självkritisk. Har svårt att ta till mig beröm och dyl.
Har också oerhört höga krav på min häst vid ridning. Jobbar dock på det....
 
Sv: Dåligt självförtroende i ridningen

Litania:
Låter precis som du berättar om mig. Är också oerhört självkritisk. Har svårt att ta till mig beröm och dyl.
Har också oerhört höga krav på min häst vid ridning. Jobbar dock på det....

Låter precis som jag.... och det där med hästen lägger jag mer vikt på att lösa än att lösa min självkritik, villket många av mina vänner tycker är helt idiotiskt.... dom tycker att jag ska lägga ner lika mkt på mig själv... men näää... jag stoppar mig själv från att ha för höga krav på min dam, sen om jag orkar kan jag lägga ner MAX 2 min på min självkritik, som ändå inte blir bättre...:crazy:
 

Liknande trådar

Hästmänniskan Jag har haft min häst i många år och utbildat den själv med hjälp av tränare. Älskar hästen över allt annat och har ridit den tusentals...
Svar
17
· Visningar
2 994
Senast: Solstig
·
Hästhantering Detta är en ganska lång historia och jag kan ha svårt för att vara kort och koncist. 2022 blev mitt halvblod ensam och behövde...
3 4 5
Svar
99
· Visningar
10 651
Senast: Juli0a
·
L
  • Artikel
Dagbok Nu är det påsk igen och det är den värsta hög tiden förmig. Så justnu på minner väldigt mycket om väldigt jobbiga saker. Men det är ändå...
2
Svar
32
· Visningar
1 722
Senast: Flixon
·
Tjatter Välkomna till säsongens Bäst i test. Bukefalos har köpt rättigheterna och nu är det dags för första avsnittet. Testpanelen är...
43 44 45
Svar
893
· Visningar
16 748
Senast: Lobelia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp