Damn you autocorrect!

Min mobil förstör mitt liv, den skriver PENIS när jag vill skriva precis 👎😟. Why?? Orden är tillräckligt lika för att jag med amningshjärna inte ska se det innan jag skickar. Jag har råkat skriva det i nån tråd här och i något sms till kompis. Och nu till min chef "Tack! Penis vaknat! “ 😫😫😫
 
Min mobil förstör mitt liv, den skriver PENIS när jag vill skriva precis 👎😟. Why?? Orden är tillräckligt lika för att jag med amningshjärna inte ska se det innan jag skickar. Jag har råkat skriva det i nån tråd här och i något sms till kompis. Och nu till min chef "Tack! Penis vaknat! “ 😫😫😫
Har du textersättningsfunktion på tfn? Då kan du ställa in så den skriver ”precis” när du knappar in ”prec”.
 
Min mobil förstör mitt liv, den skriver PENIS när jag vill skriva precis 👎😟. Why?? Orden är tillräckligt lika för att jag med amningshjärna inte ska se det innan jag skickar. Jag har råkat skriva det i nån tråd här och i något sms till kompis. Och nu till min chef "Tack! Penis vaknat! “ 😫😫😫
På min går det att ta bort det förinställda ordet. Håll in det när det kommer upp som förslag så kommer det ett alternativ med att ta bort det.
 
Min mobil förstör mitt liv, den skriver PENIS när jag vill skriva precis 👎😟. Why?? Orden är tillräckligt lika för att jag med amningshjärna inte ska se det innan jag skickar. Jag har råkat skriva det i nån tråd här och i något sms till kompis. Och nu till min chef "Tack! Penis vaknat! “ 😫😫😫
:rofl: :rofl: :rofl:
 
Sambon muttrade i soffan efter att ha kommit hem från skidåkning på längden.
Med mobilen i handen tryckte han in ett meddelande.
"Men nog var det väl ändå......jag ska skriva ospårat men autocorrect envisas med att det ska stå ispåsar...."

Mottagaren skulle nog undra varför han hade ispåsar med i spåret, som om det inte räckte med all snö.
 
”Man kan använda badkappan också men då måste jag teckna avtal o läsa en massa text”

Bankappen!

Ofta känns det som om autocorrect autocorrectar bara på skoj för att den tycker det är roligt. :cautious:
 

Liknande trådar

Fritid Jag hittade ingen tråd om snorkling men hoppas att det finns massa bukefalister som har det som hobby och kan komma med massa tips om t...
Svar
0
· Visningar
151
Ridning Jag har just nu väldigt mycket tid framför datorn och har hittat ett antal brittiska Youtubare som filmar sina uteritter med GoPro. Jag...
2
Svar
34
· Visningar
4 246
Relationer Jag har en fråga som jag väldigt gärna skulle vilja veta hur andra tänker! Men jag ska försöka att förklara utan att av slöja förmycket...
2 3
Svar
48
· Visningar
3 857
Kropp & Själ Lite luddig rubrik kanske men kom inte på något som riktigt passade. Det är är apropå tråden om hur man klarar ett tråkigt jobb där det...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
3 937

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp