Dansk sjösten sökes!!!!

B

Becca

Jag är på jakt efter dekorationsstenar till trädgården, helst dansk sjösten.
Nån som kan tipsa om vart man kan köpa detta? Har varit i kontakt med 2 st företag nu, den ena säljer endast för minst 400 kr, det andra företaget för 1000 kg o uppåt(!). Jag ska kanske ha max 100 kg som dekoration längs med en husvägg.

Tips om vad jag kan vända mig önskas!! :bow:
 
Sv: Dansk sjösten sökes!!!!

Akvarieaffärer... finns i stora och lite mindre stora säckar.

Byggmarknader, typ hornbach och bauhaus har garanterat också och antagligen mycket billigare än akvarieaffärer nu när jag tänker efter :D
 
Sv: Dansk sjösten sökes!!!!

Köp det för 400:- tycker jag. 400 är ju inte så hiskeligt att ligga ute med och man vet aldrig när man behöver mer till något projekt och i annat fall, kan man ju säljs det som blir över.
 
Sv: Dansk sjösten sökes!!!!

Vi köpte småsäckar med sjösten på GG, fanns lite olika färger. Men en liten säck kostade typ 139,- så för 400,- skulle jag direkt slå till!
 

Liknande trådar

Utrustning När ska man egentligen ge upp och bara köpa ett nytt släp istället? Hur mycket tid och pengar är egentligen rimligt att lägga ut på ett...
2 3
Svar
53
· Visningar
4 646
Senast: Buck
·
Utrustning Det som skulle ha blivit min förra dragbil hade tyvärr fel på ABS och en hel del andra saker, så den var vi tvungna att sälja...Men nu...
Svar
18
· Visningar
2 594
Senast: lil-sis
·
Ekonomi & Juridik Ja, vad är egentligen "bäst" om man nu kan säga så? Kan direkt tillägga att jag läser juridik (nej, inte jurist, för det läser man på...
2
Svar
26
· Visningar
4 274
Senast: Kirie
·
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Jag har tidigare skrivit om mitt jobb här några gånger. Att det är vissa problem med trivseln på den arbetsplatsen... Jag har kollat...
Svar
0
· Visningar
319
Senast: cassiopeja
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp