Datakrasch hjälp!

• IT & mobiler
  • Trådstartare Trådstartare mariiaE
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 1
  • Visningar Visningar 890
M

mariiaE

Köpte en dator i sommras, en hp. Nu går den att starta men då ja ska logga in händer det inget, skärmen blir svart eller så kommer det upp ett typ virusprogram som jag kan registrera mig på , bara skriva in kortnummret :grin: :crazy:

Köpte den på EL******** med deras garanti extra..
men detta ser ju ut att vara någon form av virus? vad ska ja göra? :confused:

Har inget på hårddisken av värde, det har jag hett på en extern! *lycklig*

Sv: Datakrasch hjälp!

Det där har jag varit med om! Jag gick in på en annan dator och knappade in det som stod på skärmen på den trasiga datorn och då kom det upp sidor genom google hur man skulle göra för att bli av med problemet!

Liknande trådar

IT & mobiler Ska köpa en ny laptop. Köpte en lågpris förra gången då det var det budgeten täckte. Ljudet är dock kasst och nu står jag inte ut längre...
Svar
8
· Visningar
1 105
Senast: Piek
·
IT & mobiler Lagom inför jul har min dator gått på ledighet och är ytterst osamarbetsvillig. Sedan några dagar tillbaka kraschar samtliga webbläsare...
Svar
5
· Visningar
832
Senast: Lime
·
Övr. Barn Först, jag finns på detta forum under ett annat användarnamn, men väljer nu att vara anonym då jag dels inte pratat om allt detta med... 2
Svar
30
· Visningar
3 643
Senast: vallhund
·
IT & mobiler Jag behöver tips och råd hur jag ska göra med min dator. För några dagar sedan "kraschade" min hårddisk. Jag kommer in på datorn men...
Svar
16
· Visningar
1 291
Senast: Snubbelfot
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka