Dating gone wrong

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag antar att han får en poäng i att försöka driva konversationen nu, för helt plötsligt kände jag att jag fick massor att svara :sneaky:
Screenshot_20200110-183040_Tinder.jpg
 
Mitt största problem på dejtingsajter är att de flesta är så otroligt dåliga på kommunicera! Stavfel och slarvit skrivit kan jag till viss del ha överseende med, men ett intresse måste ju finnas.
95 % av de jag skriver till dissar jag inom 10 meddelande för att deras kommunikation ser ut som nedan bild.
Jag tänker inte driva en lek med 10 000 frågor för att lära känna någon, lite intresse till kommunikation måste det finnas hos den andra parten...
Visa bifogad fil 43805
:banghead:
 
En 72-årig man skrev följande till mig (jag är 28):

"Hej söta socker. Sugen på lite äventyr med en äldre man som är öppen för det mesta?"

Och när jag inte svarade skrev han två meddelanden till:

"Vill du ha mig, socker?"

"Gillar du äldre män?"

Nej tack, äckel. :wtf:
 
Senast ändrad:
[


Trots den korta presentationen och lite märkliga inledningen var hon en väldigt trevlig och pratglad tjej. Men avståndet kändes lite väl.

En fundering angående hennes kommentar om att jag sticker ut rejält som inte har en bild med bar överkropp på gymmet. Fick mig att fundera... Är det verkligen så vanligt??? 😅


Visa bifogad fil 43818
Ja, bilder med bar överkropp är supervanligt på Tinder i alla fall. Det samt bilder där killen ligger i sängen. Gillar det inte alls. Brukar typ alltid swipa vänster när sådan bilder finns.
 
[


Trots den korta presentationen och lite märkliga inledningen var hon en väldigt trevlig och pratglad tjej. Men avståndet kändes lite väl.

En fundering angående hennes kommentar om att jag sticker ut rejält som inte har en bild med bar överkropp på gymmet. Fick mig att fundera... Är det verkligen så vanligt??? 😅


Visa bifogad fil 43818

Svettiga gymbilder är jättevanligt.
Likaså selfie i bilen, ryggläge i sängen och bild tagen uppifrån samt fiskebilder.
 
Jag dejtar inte längre (har världens bästa sambo) men förr i tiden så var jag medlem på darkside som inte är en dejtingsida men det är mycket ”ragg”. En man skrev till mig en dag och hann skicka 3 meddelanden före jag svarade att jag inte var intresserad.
Jag hade mitt namn på sidan samt vilken ort jag bodde på. Några dagar senare fick jag blombud...
Gissa från vem...
 
Dejten som skulle bjuda mig på middag hos sig, men hon tog fram kvittot så delade vi på kostnaden. Självklart på uteställe, men när man bjuder någon på middag hemma är det lite tokigt.
What the fuck?! Det blev inget mer va?
 
Svettiga gymbilder är jättevanligt.
Likaså selfie i bilen, ryggläge i sängen och bild tagen uppifrån samt fiskebilder.

Ringer varningsklockor... perfekta tillfället för en man som vill vara otrogen att ta sin bild medan han sitter i bilen, tränar eller fiskar.

Bild i sängen visar ju var intresset finns, sängkammaraktiviteter.
 
Ringer varningsklockor... perfekta tillfället för en man som vill vara otrogen att ta sin bild medan han sitter i bilen, tränar eller fiskar.

Bild i sängen visar ju var intresset finns, sängkammaraktiviteter.

Va?
Vart bilderna är tagna har inget samband med otrohet.
Gym, fiske osv handlar om att visa upp sitt intresse och såklart sitt utseende men det gör ju alla bilder.
 
Ringer varningsklockor... perfekta tillfället för en man som vill vara otrogen att ta sin bild medan han sitter i bilen, tränar eller fiskar.

Bild i sängen visar ju var intresset finns, sängkammaraktiviteter.

Öh?
Hur gör du den kopplingen?
Så alla män som har bil, körkort, fiskeutrustning eller går på gym gör detta för att ha en chans till otrohet?
Gäller det kvinnor också? För gymbilder på tjejer är också vanligt.
 
Precis som jag inte tycker att mina vänner ska behöva betala för mitt val av bil (som jag skrev i mitt första inlägg i tråden).


Däck och service påverkas väldigt direkt av varje mil (åtminstone om man gör servicen på sträckintervallet och inte tidsintervallet, det beror ju på hur mycket man kör).

I ERA umgängeskretsar är det norm att dela på bränslet, i min umgängeskrets är det 18,50 kr/mil som är standard. Men eftersom att ni och jag inte ska samåka någonstans så behöver vi ju inte vara överens. ;)

Mvh,
Lady_S

Har rapporterat inlägget då det här sidospåret är väldigt OT. Hoppas att moderator kommer och avslutar diskussionen om vänner som tar betalt för att köra folk/hur mycket det kostar att ha bil.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag har en nära släkting som har någon sjukdom. Efter 10+ år så har vården fortfarande bara presterat en diagnos där diagnoskriterierna...
2 3 4
Svar
67
· Visningar
2 124
Senast: skiesabove
·
Kläder & Bli fin Jag fryser ständigt och ett vanligt senario är att jag jobbar mig varm/svettig (i kläderna) och går in för att äta. Fryser då nästan...
Svar
3
· Visningar
252
Tjatter Jag tycker det händer mig märkligt ofta att folk jag inte känner börjar prata med mig som om de kände mig. Nu har jag ett väldigt bra...
2
Svar
23
· Visningar
1 261
Senast: Rosett
·
Samhälle Jag startar en ny tråd eftersom ämnet kommit upp i flera andra trådar (så mod inte skäller på oss :angel:). Så, vad säger Buke...
19 20 21
Svar
402
· Visningar
18 039
Senast: MJLee
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp