Dating gone wrong

Status
Stängd för vidare inlägg.
Bild 2:

Screenshot_20200111_204134.jpg
 
I min värld är uteblivna svar på tre meddelanden tydligt nog, oavsett vilket språk man än talar.

Vet han att du läst meddelanderna?
För annars är det inte så konstigt att man inte får svar på några timmar.
 
Ja, det syns ju en markering nere i hörnet när mottagaren har läst det.
Ok.
Jag öppnar meddelande när jag jobbar och svarar när jag kommer hem. Så i mitt fall betyder det inte att jag är ointresserad av att svara.
 
  • Gilla
Reactions: Sel
Ok.
Jag öppnar meddelande när jag jobbar och svarar när jag kommer hem. Så i mitt fall betyder det inte att jag är ointresserad av att svara.
Fast ärligt talat. Den här mannen skickade det första meddelandet på kvällen vid 19-tiden, det andra och tredje vid 21.
Jag svarade inte fastän jag läste alla samma kväll.

Dagen efter vid 15-tiden skickade han återigen ett meddelande fastän han inte fått svar på de tidigare.

Du får naturligtvis tycka vad du vill men jag tycker att den här typen av beteende visar att avsändaren inte är något annat än en idiot och han förtjänar inte att man försöker ursäkta hans ovälkomna ihärdighet.
 
Fast ärligt talat. Den här mannen skickade det första meddelandet på kvällen vid 19-tiden, det andra och tredje vid 21.
Jag svarade inte fastän jag läste alla samma kväll.

Dagen efter vid 15-tiden skickade han återigen ett meddelande fastän han inte fått svar på de tidigare.

Du får naturligtvis tycka vad du vill men jag tycker att den här typen av beteende visar att avsändaren inte är något annat än en idiot och han förtjänar inte att man försöker ursäkta hans ovälkomna ihärdighet.
Kanske just den här killen är ett pucko. Jag reagerar mest på att du laggt ut rätt många skärmdumpar i olika trådar med samma återkommande tema, att killen skickar ett par meddelanden fast du inte svarat. Menar bara att det inte nödvändigtvis är en idiot varje gång.
 
Kanske just den här killen är ett pucko. Jag reagerar mest på att du laggt ut rätt många skärmdumpar i olika trådar med samma återkommande tema, att killen skickar ett par meddelanden fast du inte svarat. Menar bara att det inte nödvändigtvis är en idiot varje gång.
Tänker på det som togs upp av mig och någon annan i den låsta tråden som fylldes med skärmdumpar i samma ämne. Det finns diagnoser som medför svårigheter att förstå outtalade signaler. De som har sådana svårigheter är definitivt inte per automatik idioter (vad är ens en idiot?). Jag blir illa berörd.
 
Kanske just den här killen är ett pucko. Jag reagerar mest på att du laggt ut rätt många skärmdumpar i olika trådar med samma återkommande tema, att killen skickar ett par meddelanden fast du inte svarat. Menar bara att det inte nödvändigtvis är en idiot varje gång.
Javisst, jag råkar hela tiden ut för män som skickar ännu fler meddelanden fastän jag inte svarat på deras tidigare. Några skickar ju till och med 10 meddelanden på raken.
Jag tycker att det är puckat, respektlöst och desperat, i min värld skickar man inte nya meddelanden till någon som inte svarat på det första. Jag är dessutom skitless på att dessa män förvånansvärt nog försvaras och att några försöker förklara deras beteende istället för att fördöma det.
 
Javisst, jag råkar hela tiden ut för män som skickar ännu fler meddelanden fastän jag inte svarat på deras tidigare. Några skickar ju till och med 10 meddelanden på raken.
Jag tycker att det är puckat, respektlöst och desperat, i min värld skickar man inte nya meddelanden till någon som inte svarat på det första. Jag är dessutom skitless på att dessa män förvånansvärt nog försvaras och att några försöker förklara deras beteende istället för att fördöma det.
Ingen försvarar väl deras beteende så, men åtminstone jag försöker få dig att inse att allting inte är bara svart eller vitt. Blocka, är fortfarande mitt tips - mycket lindrigare än att försöka läxa upp och "skola" sådana som uppenbarligen inte förstår dina ironiska mothugg.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag har en nära släkting som har någon sjukdom. Efter 10+ år så har vården fortfarande bara presterat en diagnos där diagnoskriterierna...
2 3 4
Svar
67
· Visningar
2 115
Senast: skiesabove
·
Samhälle Jag startar en ny tråd eftersom ämnet kommit upp i flera andra trådar (så mod inte skäller på oss :angel:). Så, vad säger Buke...
19 20 21
Svar
402
· Visningar
17 997
Senast: MJLee
·
Samhälle Ponera att någonting händer så att betalsystem, bankernas system och möjligheter att ta ut kontanter ligger nere en längre period, minst...
2 3 4
Svar
79
· Visningar
2 905
Senast: Snubbelfot
·
Tjatter I denna evighetslånga vinter så måste det vara fler än jag som längtar efter våren. Och vad passar då bättre än en omgång med Secret...
23 24 25
Svar
482
· Visningar
13 690
Senast: Barbabelle
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Förskoletid som timvik
  • Vad läser du just nu?
  • Slipa ner ett IKEA bord

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp