Dating gone wrong

Status
Stängd för vidare inlägg.
Här har ju jag något som passar in och det utan att jag dejtar.

Jag fick ett konstigt sms från en man som bor i byn och som jag inte känner särskilt väl. För det första visste jag inte att han hade mitt nr (inte så svårt att hitta visserligen). Sen förstår jag inte alls vad jag har med saken att göra.
Visa bifogad fil 43768
Kvinnan han syftar på hyr sin bostad av honom, så jag visste knappt hur jag skulle hantera det. Jag bestämde mig för att inte berätta något för henne eftersom jag tänkte att det kunde sätta henne i en knepig situation. Dessutom kan man väl ta ansvar för sitt eget kärleksliv?
Haha alltså wow. Vad ska du göra med den infon är det tänkt?
 
Här har ju jag något som passar in och det utan att jag dejtar.

Jag fick ett konstigt sms från en man som bor i byn och som jag inte känner särskilt väl. För det första visste jag inte att han hade mitt nr (inte så svårt att hitta visserligen). Sen förstår jag inte alls vad jag har med saken att göra.
Visa bifogad fil 43768
Kvinnan han syftar på hyr sin bostad av honom, så jag visste knappt hur jag skulle hantera det. Jag bestämde mig för att inte berätta något för henne eftersom jag tänkte att det kunde sätta henne i en knepig situation. Dessutom kan man väl ta ansvar för sitt eget kärleksliv?

De är inte ett par och hon hyr av honom? Jag hade nog berättat om hon inte antytt att något är på gång mellan dem. Är hon ointresserad känns det som att det kan bli ordentligt obehagligt för henne iom att hon hyr bostad av honom.
 
Det var en snubbe som skrev till mig att jag aldrig skulle hitta en man över 30 med samma intressen som jag. När jag frågade varför han ens skriver öht eftersom det knappast är hans problem huruvida jag hittar någon likasinnad eller inte skrev han "acceptera gratis fakta istället". Han är säkert bitter för att ingen skriver till honom. Jävla idiot.

Och för er som undrar så har jag inga orimliga intressen. 😁 Jag är säker på att det finns män över 30 som gillar djur, natur, filmer/serier, träning, läsa böcker och att gå på museum (vilken sorts museum som helst, jag är inte kräsen). Och bevisligen finns det såna killar där ute eftersom många likasinnade redan skrivit till mig. Medan jag hoppas att exakt noll personer nånsin skriver till honom.

Jag vet inte varför han provocerade mig så mycket, kanske för att det var så jävla onödigt bara.
acceptera gratis fakta! :rofl: :rofl: :rofl:

Så snällt att ge dig det.:D
 
Jag fick för en tid sedan ett meddelande på LinkedIn som frågade om jag flyttat till Stockholm. Jag svarade nej och ändrade i inställningarna så det stod rätt adress. Efter några månader kom ytterligare ett meddelande där han frågade hur det stod till numera. Jag kände inte igen honom och frågade hur vi kände varandra. Tyst i en månad och sedan meddelar han att vi har haft kontakt via en annan sida och mitt namn är så ovanligt att han genast kände igen mig. DÅ mindes jag honom. En riktig snuskhummer utan bild, som verkade normal men som sedan berättade den ena fantasin efter den andra och där jag helt enkelt ghostade. Alltså, i de bästa av världar, vad hoppas han ska hända? Han har berättat om fantasier som till och med jag tycker är rätt far out, och nu berättar han var han jobbar också?
 
Jag har berättat om den här händelsen för länge sen men bjuder på den ingen.

Detta var 6-7 år sen på HP. Jag hade lessnad på alla idiotkontakter så jag hade förtydligt min presentation rätt mycket. Då var det en prick som skrev till mig och uttryckte att min profil var lite avskräckande. Jag förklarade att det var meningen för vissa typer.
Men han argumenterade emot, på bästa besserwissermanéer. Jooo....en presentation skulle minsan vara som ett CV och attrahera så många som möjligt.
Jag kontrade med att jag var inte ute efter hundra karlar utan en rätt karl och den kommer fatta vad jag skriver i presentationen. Något de övriga 99 inte kommer göra.
Det blev tyst så jag trode han fattade piken.
Men näääää.....några timmar senare hade jag fått ett nytt meddelande. Först fattade jag inte vad jag läste. Sen såg jag att det var ju MIN presentation, men omskriven.
Han hade alltså skrivit ner hela min presentation som HAN tyckte den skulle vara :confused:
Han hade bifogat att jag fick gärna använda hans modell :up:

Jag blockade.

Några timmar senare fick jag ett nytt meddelande, från en kvinna. Hon berättade att den här snubben satt på HP-chatten och skrev hur otrevlig, otacksam och oseriös jag var och varnade män för att ta kontakt med mig.
Han blev anmäld både av mig och andra och rök från HP.
 
Jag har berättat om den här händelsen för länge sen men bjuder på den ingen.

Detta var 6-7 år sen på HP. Jag hade lessnad på alla idiotkontakter så jag hade förtydligt min presentation rätt mycket. Då var det en prick som skrev till mig och uttryckte att min profil var lite avskräckande. Jag förklarade att det var meningen för vissa typer.
Men han argumenterade emot, på bästa besserwissermanéer. Jooo....en presentation skulle minsan vara som ett CV och attrahera så många som möjligt.
Jag kontrade med att jag var inte ute efter hundra karlar utan en rätt karl och den kommer fatta vad jag skriver i presentationen. Något de övriga 99 inte kommer göra.
Det blev tyst så jag trode han fattade piken.
Men näääää.....några timmar senare hade jag fått ett nytt meddelande. Först fattade jag inte vad jag läste. Sen såg jag att det var ju MIN presentation, men omskriven.
Han hade alltså skrivit ner hela min presentation som HAN tyckte den skulle vara :confused:
Han hade bifogat att jag fick gärna använda hans modell :up:

Jag blockade.

Några timmar senare fick jag ett nytt meddelande, från en kvinna. Hon berättade att den här snubben satt på HP-chatten och skrev hur otrevlig, otacksam och oseriös jag var och varnade män för att ta kontakt med mig.
Han blev anmäld både av mig och andra och rök från HP.
Men hur orkar dom ? Inget liv...
 
Här har ju jag något som passar in och det utan att jag dejtar.

Jag fick ett konstigt sms från en man som bor i byn och som jag inte känner särskilt väl. För det första visste jag inte att han hade mitt nr (inte så svårt att hitta visserligen). Sen förstår jag inte alls vad jag har med saken att göra.
Visa bifogad fil 43768
Kvinnan han syftar på hyr sin bostad av honom, så jag visste knappt hur jag skulle hantera det. Jag bestämde mig för att inte berätta något för henne eftersom jag tänkte att det kunde sätta henne i en knepig situation. Dessutom kan man väl ta ansvar för sitt eget kärleksliv?
Otroligt obehagligt för henne.
 
Haha alltså wow. Vad ska du göra med den infon är det tänkt?
Jag har ingen aning.

De är inte ett par och hon hyr av honom? Jag hade nog berättat om hon inte antytt att något är på gång mellan dem. Är hon ointresserad känns det som att det kan bli ordentligt obehagligt för henne iom att hon hyr bostad av honom.
Jag har fått uppfattningen att de två har väldigt bra kontakt. De fixar med huset och trädgården där hon bor när de är lediga. Så de känner varandra betydligt bättre än jag känner någon av dem. Dessutom tror jag att de kände varandra innan hon skilde sig och sålde huset hon bodde i innan.
Hon har sagt att hon inte vill ha ett förhållande, för sina barns skull.
Nu är hon inte kvar hos oss längre.
 
Jag fick ett meddelande en gång för många år sen, tror det var på HP. Snubben var helt hysterisk över att jag inte hade skrivit nått om barn O_o hade jag haft barn eller velat ha så hade jag väl ändå skrivit det? Han vart verkligen hysterisk över att jag då inte tyckte barn var viktigt.

Senaste gången jag gick med på en sån sida så skrev jag klart och tydligt att jag inte har några barn och vill absolut inga ha. Tänkte att då slipper man förhoppningsvis det tjafset
 
Jag har berättat om den här händelsen för länge sen men bjuder på den ingen.

Detta var 6-7 år sen på HP. Jag hade lessnad på alla idiotkontakter så jag hade förtydligt min presentation rätt mycket. Då var det en prick som skrev till mig och uttryckte att min profil var lite avskräckande. Jag förklarade att det var meningen för vissa typer.
Men han argumenterade emot, på bästa besserwissermanéer. Jooo....en presentation skulle minsan vara som ett CV och attrahera så många som möjligt.
Jag kontrade med att jag var inte ute efter hundra karlar utan en rätt karl och den kommer fatta vad jag skriver i presentationen. Något de övriga 99 inte kommer göra.
Det blev tyst så jag trode han fattade piken.
Men näääää.....några timmar senare hade jag fått ett nytt meddelande. Först fattade jag inte vad jag läste. Sen såg jag att det var ju MIN presentation, men omskriven.
Han hade alltså skrivit ner hela min presentation som HAN tyckte den skulle vara :confused:
Han hade bifogat att jag fick gärna använda hans modell :up:

Jag blockade.

Några timmar senare fick jag ett nytt meddelande, från en kvinna. Hon berättade att den här snubben satt på HP-chatten och skrev hur otrevlig, otacksam och oseriös jag var och varnade män för att ta kontakt med mig.
Han blev anmäld både av mig och andra och rök från HP.

Men herrejösses!
 
Screenshot_20200110_145038.jpg


🤷‍♀️
 
Mitt största problem på dejtingsajter är att de flesta är så otroligt dåliga på kommunicera! Stavfel och slarvit skrivit kan jag till viss del ha överseende med, men ett intresse måste ju finnas.
95 % av de jag skriver till dissar jag inom 10 meddelande för att deras kommunikation ser ut som nedan bild.
Jag tänker inte driva en lek med 10 000 frågor för att lära känna någon, lite intresse till kommunikation måste det finnas hos den andra parten...
Screenshot_20200110-160911_Tinder.jpg
 
Mitt största problem på dejtingsajter är att de flesta är så otroligt dåliga på kommunicera! Stavfel och slarvit skrivit kan jag till viss del ha överseende med, men ett intresse måste ju finnas.
95 % av de jag skriver till dissar jag inom 10 meddelande för att deras kommunikation ser ut som nedan bild.
Jag tänker inte driva en lek med 10 000 frågor för att lära känna någon, lite intresse till kommunikation måste det finnas hos den andra parten...
Visa bifogad fil 43805

Haha, sånadär konversationer tröttnar man fort på...
Jag tolkar det som ointresse.
 
Mitt största problem på dejtingsajter är att de flesta är så otroligt dåliga på kommunicera! Stavfel och slarvit skrivit kan jag till viss del ha överseende med, men ett intresse måste ju finnas.
95 % av de jag skriver till dissar jag inom 10 meddelande för att deras kommunikation ser ut som nedan bild.
Jag tänker inte driva en lek med 10 000 frågor för att lära känna någon, lite intresse till kommunikation måste det finnas hos den andra parten...
Visa bifogad fil 43805
Känner igen det där 🥵
 
Ah, äntligen är den här tråden tillbaka, jag fick ett meddelande häromdagen som passar ganska väl in här.
Som första kontakt skriver någon alltså så här

"Hej,

Jag vill att du ligger på mage med kudde under så rumpan kommer upp i vädret, dina händer sträcka bakåt så du kan sära på skinkorna åt mig, då får jag en klar syn över dina godsaker medans jag sakta trycker min styva stake mot din förhoppningsvis goa och pulserande fitta.
Kanske ett finger letar sig upp och masserar mynningen av din förbjudna rosett (Om så önskas)

Börjar nog först med att hångla upp dig mot ytterdörren, dina händer fast ovanför huvudet medans jag kysser mig neråt på din fantastiska kropp.

Ett litet scenario vad vi skulle kunna hitta på.

Hur ser dina sexfantasier ut? Hårt? Sensuellt? Smek och kyssar? Rollspel? Kinky?

Jag är trevlig, snäll, ordningsam och städad man.
Men med stor lust och nyfiken.

Med vänlig hälsning
Din man i natten"


Bara komma på tanken "förbjuden rosett" knyter ihop rosetten för all evighet.
Men jisses! :yuck:
 
[
Va synd. Fick aldrig något svar på den 😁. Nu är den här diskussionen inte lika rolig att dela längre. Men kontentan är att man ska inte vara för snabb med att dömma någon på första meddelandet 🙂.
Dessutom skriver jag själv som en kratta...

Visa bifogad fil 43729

Trots den korta presentationen och lite märkliga inledningen var hon en väldigt trevlig och pratglad tjej. Men avståndet kändes lite väl.

En fundering angående hennes kommentar om att jag sticker ut rejält som inte har en bild med bar överkropp på gymmet. Fick mig att fundera... Är det verkligen så vanligt??? 😅


Screenshot_20200110-174906__02__01.jpg
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag har en nära släkting som har någon sjukdom. Efter 10+ år så har vården fortfarande bara presterat en diagnos där diagnoskriterierna...
2 3 4
Svar
67
· Visningar
2 143
Senast: skiesabove
·
Kläder & Bli fin Jag fryser ständigt och ett vanligt senario är att jag jobbar mig varm/svettig (i kläderna) och går in för att äta. Fryser då nästan...
Svar
3
· Visningar
262
Tjatter Jag tycker det händer mig märkligt ofta att folk jag inte känner börjar prata med mig som om de kände mig. Nu har jag ett väldigt bra...
2
Svar
23
· Visningar
1 304
Senast: Rosett
·
Samhälle Jag startar en ny tråd eftersom ämnet kommit upp i flera andra trådar (så mod inte skäller på oss :angel:). Så, vad säger Buke...
19 20 21
Svar
402
· Visningar
18 078
Senast: MJLee
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp