Dating gone wrong

Status
Stängd för vidare inlägg.
10 år är ju ingenting. Den här "ungdomliga" herren är 73 år, jag är 33 🙄😂

Visa bifogad fil 43712
Han kommer att få vänta länge 🙄
Screenshot_20200109_124413.jpg
 
Det är ytterst sällan tjejer skriver först. 95% är det jag.
Men nu har jag en tjej som gjort just detta och jag behöver lite hjälp med vad hon menar?Visa bifogad fil 43702

Jag upplever samma som tjej. Tror endast 5-7 matchningar har resulterat i att mannen skrivit först.
Jag tror det beror på att väldigt många har dejtsidor och appar som tidsfördriv/ bekräftelse.

Emojiska är ett klurigt språk.
 
Jag upplever samma som tjej. Tror endast 5-7 matchningar har resulterat i att mannen skrivit först.
Jag tror det beror på att väldigt många har dejtsidor och appar som tidsfördriv/ bekräftelse.

Emojiska är ett klurigt språk.

Jo, det känns som att väldigt många är oseriösa på datingsidor och har det som tidsfördriv/bekräftelse som du säger. Många som har endast sin Instagram på profilen och vill att man ska adda dom. Sen skriver man med endast emoji i första meddelandet är det svårt att ta det som ett seriöst kontakt försök...
 
Visste inte vad jag skulle svara. Så jag berättade min dag såhär långt. 5:45 sov jag gott, sen cyklade jag till jobbet och så har jag tagit ett fika.

Visa bifogad fil 43706

Oj, fick ett vettigt svar och hon fattade att det var så min dag såg ut 😁. Samt en liten förklaring på hennes emoji att hon ville cykla i fjällen. Fortfarande nyfiken på den där explosionen dock. Cykelkrasch på fjället?

Screenshot_20200109-144239__01.jpg
 
Dejten som skulle bjuda mig på middag hos sig, men hon tog fram kvittot så delade vi på kostnaden. Självklart på uteställe, men när man bjuder någon på middag hemma är det lite tokigt.

Dejten som efter middagen (där jag hade tänkt betala för mig) sa: Det här var ju inget vidare så det skriver jag som representation på min firma.

💩💩💩💩💩

(Han var skittråkig, kunde inte konversera, sur, luktade ofräscht. Nej, det var inget vidare och han fick så gärna betala.)
 
Ah, äntligen är den här tråden tillbaka, jag fick ett meddelande häromdagen som passar ganska väl in här.
Som första kontakt skriver någon alltså så här

"Hej,

Jag vill att du ligger på mage med kudde under så rumpan kommer upp i vädret, dina händer sträcka bakåt så du kan sära på skinkorna åt mig, då får jag en klar syn över dina godsaker medans jag sakta trycker min styva stake mot din förhoppningsvis goa och pulserande fitta.
Kanske ett finger letar sig upp och masserar mynningen av din förbjudna rosett (Om så önskas)

Börjar nog först med att hångla upp dig mot ytterdörren, dina händer fast ovanför huvudet medans jag kysser mig neråt på din fantastiska kropp.

Ett litet scenario vad vi skulle kunna hitta på.

Hur ser dina sexfantasier ut? Hårt? Sensuellt? Smek och kyssar? Rollspel? Kinky?

Jag är trevlig, snäll, ordningsam och städad man.
Men med stor lust och nyfiken.

Med vänlig hälsning
Din man i natten"


Bara komma på tanken "förbjuden rosett" knyter ihop rosetten för all evighet.
 
Ah, äntligen är den här tråden tillbaka, jag fick ett meddelande häromdagen som passar ganska väl in här.
Som första kontakt skriver någon alltså så här

"Hej,

Jag vill att du ligger på mage med kudde under så rumpan kommer upp i vädret, dina händer sträcka bakåt så du kan sära på skinkorna åt mig, då får jag en klar syn över dina godsaker medans jag sakta trycker min styva stake mot din förhoppningsvis goa och pulserande fitta.
Kanske ett finger letar sig upp och masserar mynningen av din förbjudna rosett (Om så önskas)

Börjar nog först med att hångla upp dig mot ytterdörren, dina händer fast ovanför huvudet medans jag kysser mig neråt på din fantastiska kropp.

Ett litet scenario vad vi skulle kunna hitta på.

Hur ser dina sexfantasier ut? Hårt? Sensuellt? Smek och kyssar? Rollspel? Kinky?

Jag är trevlig, snäll, ordningsam och städad man.
Men med stor lust och nyfiken.

Med vänlig hälsning
Din man i natten"


Bara komma på tanken "förbjuden rosett" knyter ihop rosetten för all evighet.

Hur ska han hångla upp dig mot ytterdörren om du ligger på mage med skinkorna särade? :confused:

Vilket äckel.
 
Ah, äntligen är den här tråden tillbaka, jag fick ett meddelande häromdagen som passar ganska väl in här.
Som första kontakt skriver någon alltså så här

"Hej,

Jag vill att du ligger på mage med kudde under så rumpan kommer upp i vädret, dina händer sträcka bakåt så du kan sära på skinkorna åt mig, då får jag en klar syn över dina godsaker medans jag sakta trycker min styva stake mot din förhoppningsvis goa och pulserande fitta.
Kanske ett finger letar sig upp och masserar mynningen av din förbjudna rosett (Om så önskas)

Börjar nog först med att hångla upp dig mot ytterdörren, dina händer fast ovanför huvudet medans jag kysser mig neråt på din fantastiska kropp.

Ett litet scenario vad vi skulle kunna hitta på.

Hur ser dina sexfantasier ut? Hårt? Sensuellt? Smek och kyssar? Rollspel? Kinky?

Jag är trevlig, snäll, ordningsam och städad man.
Men med stor lust och nyfiken.

Med vänlig hälsning
Din man i natten"


Bara komma på tanken "förbjuden rosett" knyter ihop rosetten för all evighet.

Väldigt trevligt och snällt att tvinga på sin egen sexfantasi på kvinnor.
Stoppa tillbaka den där staken och håll dig ifrån kvinnlig kontakt tills du lärt dig bete dig mr äcklig man i natten.
 
Ah, äntligen är den här tråden tillbaka, jag fick ett meddelande häromdagen som passar ganska väl in här.
Som första kontakt skriver någon alltså så här

"Hej,

Jag vill att du ligger på mage med kudde under så rumpan kommer upp i vädret, dina händer sträcka bakåt så du kan sära på skinkorna åt mig, då får jag en klar syn över dina godsaker medans jag sakta trycker min styva stake mot din förhoppningsvis goa och pulserande fitta.
Kanske ett finger letar sig upp och masserar mynningen av din förbjudna rosett (Om så önskas)

Börjar nog först med att hångla upp dig mot ytterdörren, dina händer fast ovanför huvudet medans jag kysser mig neråt på din fantastiska kropp.

Ett litet scenario vad vi skulle kunna hitta på.

Hur ser dina sexfantasier ut? Hårt? Sensuellt? Smek och kyssar? Rollspel? Kinky?

Jag är trevlig, snäll, ordningsam och städad man.
Men med stor lust och nyfiken.

Med vänlig hälsning
Din man i natten"


Bara komma på tanken "förbjuden rosett" knyter ihop rosetten för all evighet.
Åh, jag fick något liknande en gång. På en sida som absolut inte var dejtingsida eller liknande.
 
Här har ju jag något som passar in och det utan att jag dejtar.

Jag fick ett konstigt sms från en man som bor i byn och som jag inte känner särskilt väl. För det första visste jag inte att han hade mitt nr (inte så svårt att hitta visserligen). Sen förstår jag inte alls vad jag har med saken att göra.
_20200109_234716.JPG

Kvinnan han syftar på hyr sin bostad av honom, så jag visste knappt hur jag skulle hantera det. Jag bestämde mig för att inte berätta något för henne eftersom jag tänkte att det kunde sätta henne i en knepig situation. Dessutom kan man väl ta ansvar för sitt eget kärleksliv?
 
Det var en snubbe som skrev till mig att jag aldrig skulle hitta en man över 30 med samma intressen som jag. När jag frågade varför han ens skriver öht eftersom det knappast är hans problem huruvida jag hittar någon likasinnad eller inte skrev han "acceptera gratis fakta istället". Han är säkert bitter för att ingen skriver till honom. Jävla idiot.

Och för er som undrar så har jag inga orimliga intressen. 😁 Jag är säker på att det finns män över 30 som gillar djur, natur, filmer/serier, träning, läsa böcker och att gå på museum (vilken sorts museum som helst, jag är inte kräsen). Och bevisligen finns det såna killar där ute eftersom många likasinnade redan skrivit till mig. Medan jag hoppas att exakt noll personer nånsin skriver till honom.

Jag vet inte varför han provocerade mig så mycket, kanske för att det var så jävla onödigt bara.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag har en nära släkting som har någon sjukdom. Efter 10+ år så har vården fortfarande bara presterat en diagnos där diagnoskriterierna...
2 3 4
Svar
67
· Visningar
2 143
Senast: skiesabove
·
Kläder & Bli fin Jag fryser ständigt och ett vanligt senario är att jag jobbar mig varm/svettig (i kläderna) och går in för att äta. Fryser då nästan...
Svar
3
· Visningar
262
Tjatter Jag tycker det händer mig märkligt ofta att folk jag inte känner börjar prata med mig som om de kände mig. Nu har jag ett väldigt bra...
2
Svar
23
· Visningar
1 304
Senast: Rosett
·
Samhälle Jag startar en ny tråd eftersom ämnet kommit upp i flera andra trådar (så mod inte skäller på oss :angel:). Så, vad säger Buke...
19 20 21
Svar
402
· Visningar
18 077
Senast: MJLee
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • 🥂 VALBORG 🍾
  • Vad gör vi? Del CXCV
  • Träning och hälsa del 11

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp