Bukefalos 28 år!

De nya färgerna...

Red_Chili

Trådstartare
Nu verkar det åter igen ha blivit ändringar på färgerna i forumet, i själva rubrikerna på trådarna. Jag vet inte om det är bara på min dator det blir tokigt eller om det är tänkt att vara så, men jag ser absolut INGEN skillnad på vilka trådar jag läst (klickat på) eller inte. M.a.o. missar jag nya trådar och allt känns jätterörigt.

Ska det vara såhär? :cry:
 
Sv: De nya färgerna...

fet text på nytt
vanlig text på läst

men det ändras nog mera.. det brukar det göra
 
Sv: De nya färgerna...

Fet text och samma färg på trådar som jag läst (men där det kommit nya inlägg sen senast) och på trådar som jag aldrig klickat på. Jag gillar det inte :/
 
Sv: De nya färgerna...

Jag gillar det inte heller. För mig handlar det mycket om att jag ibland bara vill kolla igenom forumen snabbt och se om det kommit nya inlägg i trådar jag redan läst men nu ser jag ju inte vilka det är utan att läsa rubrikerna. :(
 
Sv: De nya färgerna...

Jag gillar det inte heller, nu måste jag ju komma ihåg vad jag läst och inte :o
 
Sv: De nya färgerna...

Tack för era synpunkter. Jag har nu lagt tillbaka så besökta länkar syns igen.
 
Sv: De nya färgerna...

Håller med. Man vill snabbt kunna scanna av och tydligt se vad man klickat på och inte, med grått blev det väldigt otydligt.
 
Sv: De nya färgerna...

Fast länkarna ändrar sig ju inte när NYA inlägg kommer in? Det brukade de väl göra? Jag var inte uppe och läste på buke vid 23-tiden igår, ändå ser det ut som om jag gjort det (dvs länkarna är gråa).
 
Sv: De nya färgerna...

Det jag tycker är jobbigt är att när man markerar text så kommer det upp ikoner för att posta det på facebook, twitter och några fler saker.
Eftersom jag i princip markerar allt jag läser så blir det ganska störande till slut.
 
Sv: De nya färgerna...

Det beror inte på din webläsare då?
Så gör det inte hos mig - varken i Safari eller firefox :)
 
Sv: De nya färgerna...

Det förstår jag inte, skulle tro att du har något installerat på din dator som gör detta? Är det någon annan som känner igen detta?
 
Sv: De nya färgerna...

Inga ändringar förutom att den gröna blivit grå och att den blå blivit mörkare har skett på länkarna.
 
Sv: De nya färgerna...

Jag skall titta på vad jag kan göra under dagen för att förbättra detta.
 

Liknande trådar

  • Artikel
Bukefalosnyheter När det nu är 28 år sedan den här sidan startade kan väl det senaste året sammanfattas med att inte så mycket hänt eller förändrats på...
Svar
4
· Visningar
1 581
Senast: Tilly_85
·
Ridning Hej! (det kanske är fel tråd men hoppas att det är ok) Min dotter har vid två tillfällen denna termin ramlat av en häst som har...
Svar
17
· Visningar
1 110
Senast: mamman
·
Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
12 373
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
10 533
Senast: Madalitso
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Barmarksdrag/canicross
  • Valp 2024
  • Uppdateringstråd 29

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp